Even mn ei kwijt.

Discussion in 'De lounge' started by nessa88, Apr 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Sorry hoor dames, maar ik moet het even van me afschrijven ben nu echt zo pissig...

Gister om half 5 werd ik gebeld door een mevrouw van een uitzendbureau. Ze had mijn profiel op een website gezien en ze had een vacature waarvan ze dacht dat ik er perfect voor zou zijn (haar woorden) Dus wij beetje gekletst en ze werd steeds positiever en positiever. Of ik langs wilde komen want dan kon ze me zien en konden we de details bespreken. Dus ik zeg ja graag. Toen zei ze zou het morgen kunnen. Maar ik zou vandaag op de baby van een vriendin passen dus dat leek me niet een goed idee en vertelde aan haar dat ik al beloofd had om op te passen voor die vriendin. Ze bleef maar pushen van ja morgen is echt het beste want dan zou je volgende week al kunnen beginnen blablabla. Ik hielt een beetje af en vroeg of het niet maandag kon. Nee het moest echt morgen. Dus ik vriend gebeld of hij dan iets later naar zijn werk kon zodat hij even op de baby kon passen en ik 's ochtends daar naartoe kon. Vriend vond het geen probleem dus ik een afspraak gemaakt om 9 uur vanochtend...
    Ik vroeg mn bed uit, helemaal opgedoft,baby uit bed en gevoed en alles klaargelegd voor vriendlief en toen snel de deur uit. T is nog ruim een half uur reizen.

Kom ik daar zegt ze doodleuk: O ja sorry maar de vacature is al vervuld...Wtf ik heb haar gister om 5 uur voor het laatst gesproken en ik was er vanochtend om 9 uur! Hoe kan dat dan?

Dus mn vriend is helemaal voor niets thuis gebleven... niet dat hij dat erg vind kon hij lekker baby knuffelen...maar toch.

Sorry voor het lange verhaal maar ik ben echt zo boos erover...

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Najaaa wat belachelijk!
    En dat zou ik dr duidelijk gemaakt hebben ook!

Hier ook een keer zo iets gehad, helemaal enthausiast maar ik had wel vermeld geen rijbewijs te hebben. Ik op gesprek zeggen ze: tsja alleen het rijbewijs is een probleem, zo kun je niet voor ons werken... toen had ik ook echt zo iets van WTF!!!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zo dan, die is lekker! Heb je haar wel duidelijk laten merken wat je er van vond??

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat slaat echt nergens op zeg! Zou haar er nog wel echt even op aanspreken! Belachelijk...

5. Babyonderzoek

Mar 4, 2011
    42
    0
    0
    Student
    Noujaaa zeg ik zou gelijk een klachtmail sturen naar haar supervisor want dit is echt belachelijk

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

jeetje belachelijk!!

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja heb daar wel even stampij staan maken dat ik dit echt niet vond kunnen. Ook gezegd dat ze me maar direct uit haar bestand moest halen want die muts zei ook nog: ja zodra ik weer iets heb zal ik je bellen...Toen heb ik gezegd dat ze dat vooral niet moest doen en dat ik niets meer te maken wilde hebben met dat bedrijf.

Tis nu een uur geleden maar ik kook nog steeds een beetje:)

Misschien dat ik indd maar een klacht in ga dienen.

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

oh da's echt belachelijk voor worden. Ik zou gewoon een klacht in dienen bij haar baas en ook op het hoofdkantoor van desbetreffende uitzenbureau.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    wat een raar mens! Nou, als dat haar manier van zaken doen is wees maar blij dat je niet voor dat bedrijf werkt.

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ja das wel heel vreemd, kan echt niet!! Ze had je op z'n minst moeten bellen! Zou inderdaad ook een klacht indienen, of telefonisch contact hoofdkantoor/supervisor, lekker stampij maken. Eikels.

----

Welk uitzendbureau was het?

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Human empowerment...had er ook nog nooit van gehoord maar ik dacht ach waarom niet. De functie klonk goed.Maar het viel dus vies tegen:p

Ben nu wel weer beetje rustiger. Gelukkig heb ik morgen nog ergens anders een sollicitatie en dat is gelukkig niet via een uitzendbureau:p

Zo als beebje weer wakker is maar eventjes lekker rustig boodschapjes gaan doen.

12. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Zooo ik zou echt daar zo kwaad worden.... Wat een klote streek...

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Aaaargh wat een *pieeeep*wijf.. zou ook volledig uit mn plaat gaan. Wat een rotactie!

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
    Jeetje, wat belachelijk!
    Ik zou mezelf daar ook meteen laten uitschrijven ja.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,177
    113
    Ik zou bij je klacht gelijk even je reiskosten terugvragen als ik jou was. Belachelijk dit zeg!

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,177
    113
    oh en een uur oppaskosten :p

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een klotestreek zeg! Doe je daar zoveel moeite voor...

18. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Zoiets had ik ook een keer bij Randstad. Tijdens mijn bevallingsverlof had ik een sollicitatie. Vanalles geregeld voor de kleine, mijn oma heeft toen nog opgepast. Kom ik daar. Eh ja ze hebben de vacature intern opgelost, sorry!!

Stelletje domme dozen!!

Nu denk ik dat in mijn geval het uitzendbureau het niet eens kan helpen, want de werkgever bedenkt ineens dat intern ook mogelijk is. Maar ze hebben geen idee wat voor moeite wij moeders hiervoor moeten doen!!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat belachelijk heb je er wat van gezegd? dat kan ze niet maken!

20. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Nee ik snap opzich dat als een bedrijf het intern op gaat lossen en dr wat dagen tussen het telefoontje en het gesprek zitten. *kunnen ze alsnog wel eventjes bellen lijkt mij maar goed* Maar bij mij was het dus van 5 uur in de middag (dan sluiten beide bedrijven zowel dat uitzendbureau als het bedrijf waar de functie was) en dan kom je om 9 uur de volgende ochtend openingstijd en dan is de functie er opeens niet meer:( Vond het zo vaag.

Share This Page