Ik vind het ook echt niet normaal! Ze moest eens weten wat een moeite je ervoor heb gedaan om daar te komen, notabene omdat ZIJ wilt dat je de volgende dag komt. Echt een klacht indienen en daar geen zaken meer mee doen.
Ze wist wat voor moeite ik er voor moest doen. Had gister aan de telefoon uitgelegd dat vandaag helemaal niet uit kwam voor mij en uitgelegd dat ik met een baby zat etc. Daarom was ik vanochtend ook echt zo vreselijk pissed toen bleek dat ik voor niets kwam Maar inmiddels is de woede gelukkig gezakt. Wat een schattig pruttelend babytje al niet met je kan doen. Ik wil dr ook 1!!!
dit heeft mijn vriend zoooooooooooo vaak gehad he niet normaal !!!! ze belde altijd hem op en zeiden dan van we hebben DE perfecte baan voor je en je moet langs komen. nou eenmaal daar aangekomen ( meerdere keren ) dan hadden ze het alleen maar over het inschrijven....... ( tig keer bij hetzelfde bureau al ingeschreven ) en vervolgens na een half uur lullen over echt werkelijk niks belangrijks. zeiden ze ja we hebben de vacature inmiddels gevuld intern... JA BULL SHIT!! dit doen uitzendbureau's nu altijd ze lokken je met een lulverhaal om vervolgens iemand in te kunnen schrijven. en we hebben meerdere klacht brieven verstuurd. en je hoort er niks van. ook persoonlijk langs gaan maakt geen indruk op hun. heb zo'n ongelooflijke pest hekel aan die mensen die daar maar beetje zitten staren op een scherm ( de filialen hier die ik ken tenminste .... ) je om lullen met zo'n slap verhaal en je dan inschrijven zonder uitzicht op een baan.
Ja dat idee begin ik nu ook een beetje te krijgen van uitzendbureau's... Waarom laten ze je komen als er geen baan voor je is.. En waarom moest ik dan perse vandaag komen terwijl dat niet uitkomt en zij dat weet? Blijft vage shit.
denk inderdaad dat je gelijk hebt, is een rotmanier van zoveel mogelijk mensen inschrijven, zouden ze per inschrijving een bonus krijgen? echt een rotstreek :x
Heb je je eerst in moeten schrijven voordat ze je vertelde dat de vacature al vervuld is? Ze halen namelijk hun targets door middel van aantal inschrijvingen. Dus zodra je ingeschreven bent is het voor hun een stap dichterbij om de target te halen.
Ze heeft me gister via de telefoon ingeschreven...daarvoor hoefde ik dus niet echt langs te komen. Maar heb vandaag wel geeist dat ze mn gegevens uit het bestand haalde. Wil niets meer met die mensen te maken hebben.