onverwacht misschien toch zwanger van een 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marsonny, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 35 je de mama van een energiek mannetje van 2,5 jaar oud. Ik heb sinds mijn bevalling van hem last van mijn bekken. Dit was 1 van de reden dat we hadden we besloten om niet voor een 2e te gaan. Ook heeft het een jaar of 4 geduurd voor ik blijvend zwanger was. Ik heb een aantal miskramen gehad en een missed abortion.

Nu ging er in het heetst van de strijd even iets mis deze cyclus doordat we zh in en uit lopen met mijn man omdat hij open hart operatie moet onder gaan, was ik mijn cyclus even helemaal kwijt.
    Ik gebruik geen pil al 14 jaar niet meer, daar word ik doodziek van en normaal gebruiken we condooms en die waren we vergeten.
    Ik ging een dag later terug tellen en ik was midden in mijn eisprong tijd :$

Nu maar afwachten of er een klein cadeautje onderweg is. Mocht dit niet zo zijn willen we als mijn man hersteld is toch voor een 2e gaan. We hebben beide het gevoel dat we er spijt van krijgen als we het toch niet gaan proberen als het al niet raak is

Ik bemerk al wat veranderingen, maar het blijft afwachten tot komende vrijdag of ik moet dit niet volhouden en een vroege test gaan halen :)

Zijn er nog meer mama's met een mooi kadootje?

Deel Deze Pagina