Haar verfen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik wil zometeen m'n haren verfen, alleen zegt mijn moeder nu dat ik dat beter niet kan doen. Schadelijke stoffen e.d. .. Wat is jullie ervaring hiermee, wil absoluut niks doen wat schadelijk kan zijn voor het kindje of een miskraam kan veroorzaken!

2. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Gewoon doen hoor,mijn kapster had gezegd dat dit geen kwaad kon en dat het fabeltjes zijn.

de producten die ze nu gebruiken tov vroeger zijn veel verbeterd en niet meer schadelijk.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik lees ook veel dat het gewoon kan. toch heb ik laatst het advies van een vk gelezen dat ze nog geen echte resultaten hebben van de lange termijn, dus het eigenlijk niet zeker weten. haar advies was de eerste 3 maanden voor de zekerheid niet. dat zette mij toch weer aan het twijfelen.

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Mijn eigen kapster is zwanger en ze ziet er letterlijk rood en paars van...
    Dus dat kan geen kwaad hoor..

5. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb het mijn VK gevraagd en zij zei dat het gewoon mag!

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hoi, ik kleur ook mn haar. alleen "verfde" ik het, dus met amoniak. dat doe ik dus niet meer, want dat schijnt wel slecht te zijn. ik ga dus altijd op zoek naar een kleurshampoo of spoeling (weet het niet meer precies) ZONDER amoniak.
    succes

7. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik verf ook gewoon mijn haar. Volgens mijn kapper kan het geen kwaad. Anders zouden kapsters ook geen gezonde kindjes krijgen.

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Je mag het gewoon verven, alleen bestaat er de kans dat het anders uitvalt als normaal, dit zou dan door de hormonen komen of zo.

9. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Jup kleuring kan ander uitvallen door hormonen, en daar weet ik alles van! :) Ik kan er nu om lachen, maar een week of 2 geleden kon ik wel janken! Ik heb het ondertussen met een andere kleur behandelt en het is weer toonbaar maar vrolijk werd ik er niet van. :p
    Ik zou blond worden(geen koper/rood/goud blond oid, maar blond) en ik werdt lichtelijk oranje achtig!(het werdt na 1x wassen alleen maar erger, net na het kleuren was het een koper kleur)
    Dus kijk daar mee uit, stoffen die erin zitten zijn niet schadelijk volgens kapper en VK maar kleur kan wel anders uitvallen als dat je gewent bent!

10. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ook ik verf gewoon mijn haar, maar heb er elke keer bij het verfen toch niet zo'n lekker gevoel over. Ik ben echter iemand die vroeg (na mijn eerste zwangerschap) grijze haren ben gaan krijgen, dus het ziet er gewoon niet uit zonder verf :x Tja, en omdat veel mensen zeggen dat het geen kwaad kan (ik verf eenmaal per drie maanden), doe ik het dan toch maar, zij het met een knagend gevoel....

Deel Deze Pagina