Celebrities without make up part 1 - pictures - Musicrooms.net Vip's minus make up en photoshop Het zijn net mensen joh!
vind het best meevallen, zitten 2 bij dat ik wel zoiets heb van omg maargoed niemand ziet er op zn best uit zonder nachtrust, en zo zien ze er allemaal uit op die foto's, alsof ze een heeeleee zware nacht achter de rug hebben..
Ik vind het ook onwijs meevallen, idd maar een paar die wat minder zijn zonder make up. Maar kijk bijvoorbeeld naar Mevrouw Lopez of Julia Roberts of Jessica Alba en nog veel meer, ze zien er nog steeds heel goed uit zonder de make up.
vind zulke foto's altijd wel grappig. Sommige foto's zijn idd wel erg, sommige sterren zijn nog steeds mooi maar sommige ook zeker niet meer
Als je er van uit gaat dat t gewoon mensen zijn ja dan valt t mee ja. Vergelijk het eens met de beelden die je doorgaans van ze ziet. Als ik dan naar mn pukkelface en wallen kijk dan vallen die ineens ENORM mee in vergelijking met deze modellen en filmsterren. Mn man zo van ja maar die en die is ook al tegen de 40....euh ja slimmerik en wat ben ik dan!!
Ik vind Jennifer Lopez er nog steeds prachtig uit zien zonder makeup hoor! Maar er zitten inderdaad een paar bij waar makeup echt wonderen doet!
Kate Moss ziet er niet uit! J-Lo vind ik nog steeds mooi,sterker nog ik vind haar mooier zonder al die troep op d'r gezicht.
Rene Zelwegger vind ik zoiezo niet zo bijzonder knap. Kate Moss vond ik wel tegenvallen. Maar de rest vond ik niet schokkend. Zie nog steeds mooie vrouwen.
Ik zou Kim Kardashian echt niet herkennen zonder make up! En volgens mij hebben heel veel nog wel make up op hoor, maar heel basis.