Na zes jaar was ik eindelijk zwanger. Twee weken puur gelukkig geweest. Vannacht kreeg ik een miskraam. Ik weet het even niet meer.
Jeetje sterkte!!!!!! Wat zwaar, zeker als je er zo lang op heb moeten wachten. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en blijven!!
Mijn hemel! Jeetje zeg wat erg! Hebben ze al een echo gemaakt, om er zeker van te zijn dat het een mk was en niet een hematoom, tweede vruchtzakje of i.d.? Veel sterkte meid! *knuffel*
Er is nu geen echo gemaakt. Maar er is echt geen twijfel mogelijk. Vreselijke buikpijn. Heel veel bloed en stolsels. Een klomp bloed van wel 13 cm (ik denk de placenta) en een duidelijke slijmprop gezien. Ik probeer steeds maar te denken dat het in ieder geval wel mogelijk is. Daar had ik na zes jaar uiteraard mijn twijfels over. Maar het vertrouwen in mijn lijf en in mijn droom is weer compleet weg.
Wij hebben ditzelfde na twee jaar gehad en de gyns die ik gezien heb zeiden allebei "in ieder geval weet je nu dat het kan". Ik snap dat het na zes jaar nog moeilijker is om erin te blijven geloven, maar toch, je kan dus wel zwanger worden! Ik zou iig even een echo laten maken na het weekend, om te zien of alles schoon is, dat heb ik ook gedaan en het gaf mij een "gerust" gevoel, zover dat mogelijk is... Jeetje meid, ik voel echt met je mee!
Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest, en inderdaad, alles was weg. Ik wist het natuurlijk al, maar toch was ik wel weer overstuur. Ik hoop zo dat het ons ooit gegunt is.