soekie, jij ook bedankt. ratatosk, ja helderrood. Het is niet erger geworden, ook niet minder. Een beetje als een lichte ongesteldheid.
Sterkte Tulip, ik hoop zo dat het allemaal meevalt voor je meid! Sterkte ook morgen op de begrafenis. Liefs
Jeetje meid wat onzeker allemaal. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat je maandag een hele mooie echo hebt. Gecondoleerd trouwens.
bedankt meiden, maar het gaat niet goed nu, barst van de lage rugpijn en omdat ik met de bevalling van onze dochter ook rugweeen had, is dit denk ik het begin van het einde
oh die lage rugpijn in combinatie met bloed klinkt helemaal niet goed hoewel ik voor je blijf duimen dat het miraculeus toch nog goed komt. sterkte, met dit en met de begrafenis morgen.
lief meiden, maar er zaten ook al stolseltjes in, ik ben alleen nog op het forum om tussendoor even afleiding te zoeken, maar verga van de pijn.
Wat supernaar dat het toch lijkt door te zetten. Ik heb zelf hele erge menstruatiepijn en bij mij is aleve feminax is het enige wat dan (en ook tijdens mijn miskramen) hielp.
als er stolseltjes bij zitten ben ik er heel bang voor! hebben ze je wel uitleg geven over een miskraam? want mocht het een miskraam zijn is het fijn om een aantal dingen te weten zo nee bij deze: - je mag niet in bad zwemmen en sex hebben zolang je bloed verlies hebt -geen tampon gebruiken maar maandverband -bij 1 maandverbandje per uur of koorts of hevige buikpijn naar de eerste hulp -en neem vooral paracetamol tegen de pijn . - laat over 2 weken even een controlle echo maken of je schoon bent - en voor de rest doe rustig aan luister naar je lichaam - bij mijn hielp warmen douchen tegen de rugpijn
lieve Tulip, heel veel sterkte... ook al hoop ik dat het goed zit dan vind ik het nog ontzettend *** voor je! (en stolseltjes hoeven ook niet altijd te betekenen dat het over is he... er is een kleine kans)
dank je wel. Ze hebben weinig uitleg gegeven, omdat de vk volgens mij vermoedde dat het nog niks was omdat ik geen buikpijn had. Maar heel fijn!!
hopelijk valt het allemaal mee... waren je echo,s wel allemaal goed of ben je terug gezet in tijd ofzo ?
met de echo van 6,5 week een kloppend hartje gezien, was mooi conform de termijn. Nog even met de vk gebeld net, ze was ook wel bang dat het niet goed was nav mijn verhaal, verlies ook heel veel bloed nu. Kan het met een maandverbandje nog net opvangen. Maar moet die vaak vervangen. Mag haar bellen als het nodig is en ze wil evt. morgen een echo maken.
Wat ontzettend erg voor je! En alles komt nu ook ineens tegelijkertijd Missymaaike heeft al heel goede tips gegeven, ik kan er nog maar eentje aan toe voegen (want heb zelf heel moeilijke miskramen gehad): Als je langer dan een normale menstruatietermijn blijft bloeden, ga dan ook even bij de VK langs. En laat inderdaad ook een controle echo maken na 2 weken, zelfs als je niet meer af en toe bloedt. Heel veel sterkte.
Ach meis dat klinkt helemaal niet goed. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Wat ontzettend rot voor jou/jullie.