Wat ontzettend kl*ten meid! Bij mij begon het ook zoals jij beschrijft.... Ik hoop zo voor je dat het meevalt! Nogmaals heel veel sterkte!
bedankt meiden... ik voel weinig meer (heb wel een pcm genomen) en het bloedverlies is ook weer een stuk minder, gek hoor. Ik ben er bijna zeker van dat ik het vruchtje toch echt nog niet kwijt ben, maar weet het niet zeker.
Ik wil je Toch een hart onder de riem steken... Met 13 weken enorme bloeding gehad. Echt het liep er gewoon maar uit. In he ziekenhuis heel stellig tegen de vlos gezegd, ik heb een miskraam.. Zij bleef optimistisch en zei dat ze het vaker zag, en op de echo een spartelend kindje. Uiteindelijk is het helaas nog misgegaan maar het kan dus wel. Hoop het zo voor je.. Dikke knuffel van mij !
bedankt meiden. Morgen maar weer even met de vk bellen, had ik met haar afgesproken en dan maar eens vragen hoe en wat. En dan zitten we ook nog met die crematie, pfff.
Jeetje meid wat een onzekerheid Ik hoop echt dat alles toch nog goed zit! Sterkte morgen in ieder geval op de crematie
Met deze termijn zul je je kindje niet verliezen zonder dat je dat merkt: daarvoor is het al te groot. Dus zolang je niets echt groots verliest, is er in principe nog hoop. Mocht je wel iets groots verliezen, dan is het misschien fijn om te weten dat als je het met water af kunt spoelen en het blijft heel, je dan ws een vruchtje hebt. Stolsels lossen op in water namelijk. Maar de hoop is nog niet verloren, het kan echt nog beide kanten op. Ik hoor vaker verhalen van gigantisch heftige bloedingen, waarbij een zwangerschap toch uitgedragen wordt. Sterkte iig vandaag!
heel erg bedankt voor jullie steun, maar ik ben vanochtend idd het vruchtje verloren. Gister hield de rugpijn op en werd het bloeden minder. Vanochtend moest ik plassen en toen kwam het er ineens uit. Ik had maandag nog een afspraak met de vk staan, dus die gaat gewoon door en dan kijken we even hoe en wat. Maar hartstikke bedankt allemaal.
Tjeetje tulip wat verschrikkelijk verdrietig Heel veel sterkte... Ook sterkte vandaag met de crematie...