Lieve Tulip...Meid wat vind ik het erg voor je Had zo gehoopt dat we lekker samen konden zwangeren bij de september mama's. Ook voor jullie komt dat kindje er vast nog wel meid. Hou hoop en neem je tijd om verdrietig te zijn en het een plekje te geven.
Neee tulip wat klote zeg!!! Ik had t zo gehoopt voor jullie! Heel veel sterkte meid. Je weet me te vinden he..een dikke digitale knuffel voor jullie!!!
Tulip, Wat verschrikkelijk k**... Ik heb helaas ooit het zelfde mee moeten maken, het is niet niks! Je neemt afscheid van een droom, een verwachting, een toekomstplaatje... Hoe pril ook, het zal al verweven in jullie leven! neem de tijd om het verdriet een plaatsje te geven! Sterkte...
wat lief weer al die berichtjes, dat doet mij echt veel... druif idd, het is een gevoel wat ik denk nooit meer kwijt raak, ook al komt er nog een keer een goede zwangerschap en een kindje. Had van te voren niet kunnen bedenken wat dit met mij zou doen.
Sterkte Tulip.... Is zwaar hè een miskraam, had het zelf ook nooit gedacht, eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe een miskraam voelt. Maar ondanks dat Lisa al bijna 2 is denk ik nog regelmatig aan de zwangerschap ervoor en de uitgerekende datum. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en snel weer zwanger bent.