even mn hart luchten...

Discussie in 'Miskraam' gestart door tulip, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid..

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik lees net je onderschrift in een ander topic :( . Wat een ontzettend naar nieuws. Heel erg veel sterkte.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik las het ook net elders.. veel sterkte lieverd.

4. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Heel veel sterkte gewenst Tulip. Ik las je onderschrift net ergens, wat ontzettend verdrietig. Knuffel vanaf hier.

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje wat erg!Veel sterkte!

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ach Tulip ik zie net in een berichtje van jou in een ander topic je onderschrift :(. Klote-zooi! Sterkte meisje!

7. tulip

tulip Niet meer actief

wat lief zeg zoveel berichtjes. Het is fijn om te weten dat mensen meeleven...

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoe gaat het nu met je?

9. tulip

tulip Niet meer actief

wisselend, het ene moment denk ik: zo klaar, we gaan er gewoon opnieuw voor en het andere moment ben ik zo verdrietig en wil ik helemaal niks. Misschien wel herkenbaar voor meiden die het ook meegemaakt hebben?? Tis ook allemaal nog heel vers natuurlijk, misschien slijt het ook wel.

Maar het gevoel is mij wel enorm tegengevallen. Natuurlijk wist ik van te voren ook wel dat een miskraam iets vreselijks is, maar je kunt je er gewoon niks bij voorstellen. En ik wist niet dat het zoveel met mij zou doen. Je hebt het gewoon al helemaal bedacht en verschillende situaties waarop je lekker trots met je zwangere buik kon rondlopen en dat valt allemaal weg nu. Die komen er hopelijk wel weer, maar dat is toch anders.

Ik vind het allemaal erg heftig.

10. Dana

Dana Niet meer actief

heel veel sterkte zeg! :(

11. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar gevoel indd, wij hebben 3 jan. een miskraam gehad, hebben het gelukkig nu wel een plekje gegeven. en sinds kort ook weer aan het klussen , maar het is heel anders dan toen we voor het eerst begonnen, toch een ding wat ik je achter hoofd blijft zitten :(

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik las net je onderschrift bij een topic in de lounge, maar meid, wat erg zeg! :(
    Ik weet precies hoe je je voelt, jammer genoeg...
    Heel veel sterkte, geef je verdriet de tijd, en krop het vooral niet op.
    Dikke knuffel!

13. fafje

fafje Niet meer actief

sterkte Tulip!!!! leef met je mee!

14. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik las ook net je onderschrift in een ander topic. Ik vind het heel erg voor jou en jullie, heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heel herkenbaar. Komt allemaal idd vanzelf wel weer, maar die wisselende gevoelens zijn erg bekend :(

16. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Las je onderschrift in een ander topic, sterkte Tulip, weet helaas ook hoe het is ...

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Heel veel sterkte!!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Meis toch.. wat een naar bericht. Hele dikke knuffel!

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar wat je schrijft, in heb in juli een miskraam gehad en ik wist niet dat het zoveel met me zou doen. Ik kan nu pas zeggen dat ik het een plekje heb gegeven al vind ik het wel raar nu de uitgerekende dag steeds dichterbij komt. Had gehoopt misschien weer opnieuw zwanger te zijn maar helaas.

Dikke knuffel meid!!

20. tulip

tulip Niet meer actief

och wat lief toch al die berichtjes.

fijn dat het herkenbaar is, het is gewoon echt iets wat je niet voor kunt stellen wat het met je zal doen. Iedereen weet dat het vreselijk is, maar niemand weet hoe die reageert als je er echt voor komt te staan...

Deel Deze Pagina