Ik lees net je onderschrift in een ander topic . Wat een ontzettend naar nieuws. Heel erg veel sterkte.
Heel veel sterkte gewenst Tulip. Ik las je onderschrift net ergens, wat ontzettend verdrietig. Knuffel vanaf hier.
Ach Tulip ik zie net in een berichtje van jou in een ander topic je onderschrift . Klote-zooi! Sterkte meisje!
wisselend, het ene moment denk ik: zo klaar, we gaan er gewoon opnieuw voor en het andere moment ben ik zo verdrietig en wil ik helemaal niks. Misschien wel herkenbaar voor meiden die het ook meegemaakt hebben?? Tis ook allemaal nog heel vers natuurlijk, misschien slijt het ook wel. Maar het gevoel is mij wel enorm tegengevallen. Natuurlijk wist ik van te voren ook wel dat een miskraam iets vreselijks is, maar je kunt je er gewoon niks bij voorstellen. En ik wist niet dat het zoveel met mij zou doen. Je hebt het gewoon al helemaal bedacht en verschillende situaties waarop je lekker trots met je zwangere buik kon rondlopen en dat valt allemaal weg nu. Die komen er hopelijk wel weer, maar dat is toch anders. Ik vind het allemaal erg heftig.
Heel herkenbaar gevoel indd, wij hebben 3 jan. een miskraam gehad, hebben het gelukkig nu wel een plekje gegeven. en sinds kort ook weer aan het klussen , maar het is heel anders dan toen we voor het eerst begonnen, toch een ding wat ik je achter hoofd blijft zitten
Ik las net je onderschrift bij een topic in de lounge, maar meid, wat erg zeg! Ik weet precies hoe je je voelt, jammer genoeg... Heel veel sterkte, geef je verdriet de tijd, en krop het vooral niet op. Dikke knuffel!
Ik las ook net je onderschrift in een ander topic. Ik vind het heel erg voor jou en jullie, heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Heel herkenbaar wat je schrijft, in heb in juli een miskraam gehad en ik wist niet dat het zoveel met me zou doen. Ik kan nu pas zeggen dat ik het een plekje heb gegeven al vind ik het wel raar nu de uitgerekende dag steeds dichterbij komt. Had gehoopt misschien weer opnieuw zwanger te zijn maar helaas. Dikke knuffel meid!!
och wat lief toch al die berichtjes. fijn dat het herkenbaar is, het is gewoon echt iets wat je niet voor kunt stellen wat het met je zal doen. Iedereen weet dat het vreselijk is, maar niemand weet hoe die reageert als je er echt voor komt te staan...