Ik ben de trotse mama van 2 prachtige meisjes: eentje van 25 maanden en eentje van 8 maanden. De oudste heeft BV gekregen tot ze 11 maanden was. Toen ben ik moeten stoppen wegens een 1e ziekenhuisopname (3 in totaal: zwanger van de 2e en had hyperemesis gravidarum) De jongste krijgt nog steeds BV. Haar wil ik tot eind april ongeveer borstvoeden. Vanaf maart gaat ze ook naar de opvang net als haar zusje. Ik merk dat ze nood heeft aan interactie met andere kindjes. Wat is nu het probleem: ik ben oververmoeid! De oudste heeft ons-vooral mij- hele nachten wakker gehouden door elke nacht ongeveer 8 á 9x wakker te worden en even te tutten aan de borst. Slapen gaat tegenwoordig beter: rond 19u bedje in. Jammer genoeg is ze vroeg wakker (6u) en niet uitgeslapen. Tegenwoordig roept en gilt ze echter heel veel tijdens de nacht waardoor ik steeds wakker word en niet onmiddellijk terug in slaap val. Onze jongste spruit zit denk ik in haar 8,5 maanden sprongetje. Zij gaat rond 18.45u naar bed en krijgt een laatste voeding (slaapt terwijl door) om 23u. Vannacht ben ik wakker geworden om 2.30u omdat mijn man niet ophield met hoesten. Nadien om 4u om onze jongste BV te geven en opnieuw om 6u wakker omdat de oudste wakker was. Mijn man hoort dit niet en moet ik hem dus wakker maken zodat hij met haar opstaat. Dat doet hij wel! Ik ben echt voorbij het stadium van gewoon moe zijn. Uiteraard weet ik dat hier een eind aankomt maar op dit ogenblik en ik stikkapot...
Ik leef mee, hier precies hetzelfde. Heb gewoon chronische hoofdpijn van het slaapgebrek. Sterkte, het gaat echt weer over!