Ik ben een alleenstaande moeder van een lief meisje van 2 maanden. Mijn ex heeft me op straat gezet toen ik 4 maanden zwanger was. Nu woon ik weer bij mijn ouders. Toen ik ongeveer 8 maanden zwanger was heb ik iemand ontmoet via een datingsite waar ik me aangemeld had omdat ik gewoon nieuwsgierig wad naar wie daar op zaten zeg maar. De eerste keer dat we spraken via de app duurde het gesprek 5 uur. Dit ging niet over het feit dat ik zwanger was, maar het was gewoon gezellig. De volgende dag heb ik het verteld, omdat eerlijkheid belangrijk is. Helaas voor mij wil hij geen kinderen, omdat hij zich geen vaderfiguur vind. (wat ik wel vind) we hebben een klik die ik niet vaak meemaak. Uiteindelijk heb ik hem irl ontmoet. Het was eigenlijk hetzelfde als op de app. We zijn vrienden geworden en praten dagelijks via app of Skype. Hij heeft gezegd dat als ik mn eigen huisje heb hij komt helpen en dat hij minimaal een vriend voor me wil zijn die ik heel hard nodig heb, omdat er al genoeg mensen zijn die me hebben laten zitten Hij heeft ook toegegeven dat hij gevoelens voor me heeft, maar geen relatie met me wil ivm baby. Nu krijg ik sterk het gevoel dat hij misschien nog van gedachten veranderd. Maar het zou ook kunnen dat mijn fantasie op hol slaat en ik dingen Voel die er niet zijn zijn, omdat ik het graag zou willeN. Hij is heel erg lief voor me en hij is er voor me als ik hem nodig heb. Hij zorgt ervoor dat ik niet gek word. Is er iemand die een idee heeft of ik het me verbeeld of dat het misschien toch iets zou kunnen worden? Groetjes debbietjuh
Ik denk dat je het beste geen hoop vestigt op een relatie met hem. Accepteer dat je voorlopig vrijgezel bent en laat hem los. Focus je op je eigen leven weer op de rit krijgen door het zoeken naar een nieuwe woning, een eigen inkomen, of een studie doen.
Ik werk via het uitzendbureau en ben idd elke dag op de site van de woningbouw aant kijken enige wat ik nog nodig heb is oppas voor mn kindje. De helft van mn werkzaamheden daar kan/mag ze mee naartoe. Ik verwacht ook niet dat er een relatie uit ontstaat, maar een meisje mag dromen toch?
Tuurlijk mag je dromen Het zou je van harte gegund zijn hoor! Focus je eerst op je kindje en een huisje, en wie weet komt ware Jacob dan om de hoek zeilen