help, veranderende stoelgang na stoppen koemelkproducten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Beeps, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    hai meiden,

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Sinds vorige week ben ik gestopt met koemelkproducten omdat er vermoed wordt dat ons mannetje een koemelkallergie heeft (ik geef volledige borstvoeding)

nou heeft hij sinds een paar dagen onwijs buikpijn en poept zich een ongeluk, elke luier om de 2 uur is helemaal vol! soms is het zo dun dat je ziet dat het poep was, maar is dan helemaal geabsorbeerd. Voorheen (zonder stoppen koemelk-dingen) had hij maar 1 x in de week een poepluier, met normale poep.

Weet iemand wat dit is? is dit een soort ontgiften ofzo? kan dit kwaad? hij is over het algemeen erg vrolijk alleen vlak voordat hij zn luier vol poept huilt hij heel hard, kijkt moeilijk en dan hoor je een lawaai en dan is zn luier vol!!

Ook komt hij nu iets eerder dan de normale 3 uur om te drinken, nu wil hij elke 2,5 uur. Hij heeft geen koorts..

Alvast bedankt voor de reacties / adviezen !

2. misa

misa Niet meer actief

Ik heb geen idee... Het enige wat ik even wil zeggen is: kijk uit met diarree en uitdrogen. Goed veel vocht geven.
    Veel sterkte! Hopelijk kan iemand je helpen. En anders zou ik de ha even bellen hoor!

3. Sijke

Sijke Bekend lid

hoi,

in de borstvoedingsafdeling hier is een speciaal topic over koemelkallergie en borstvoeding, misschien heb je daar iets aan?

Is niet raar hoor, dat je kindje er op reageert qua darmen en ontlasting, de allergie heeft te maken met de eiwitten in de melk die door de darmen te weinig tegengehouden worden en dus te groot in het bloed komen.

Deel Deze Pagina