Mijn contract wordt niet verlengd en loopt 1 juli af. Om ww aan te vragen heb ik oa schriftelijk een bevestiging nodig dat het dienstverband eindigt per 1 juli. Ik heb een Engelse werkgever, dus al het contact verloopt in het Engels. Heb net zitten broeden op een logische tekst, maar ik kom er niet zo goed uit. Iemand die mij kan helpen zodat ik een fatsoenlijk mailtje kan sturen? Ik spreek en versta normaliter prima Engels, maar Dit is toch wat lastiger. ( Heb destijds mn sollicitatiegesprek ook in het Engels moeten doen, via Skype. Denk dat ze nu nog erom lachen, OMG)
Hoi! Ik heb een Spaanse werkgever dus alles gaat in t Engels. Helaas houd mijn baan ook op na 5 jaar. Wat voor brief is het? Een bevestiging dat je werk stopt of je contract niet verlengd word? Want zij moeten jou de beëindiging sturen. Ik kreeg hem gewoon in het Nederlands.
Mijn man is Brits. Als je wil kan hij hem vanavond wel checken. Als het echt heel formeel is. Anders kan ik je natuurlijk ook helpen haha.
Ja het moet naar mijn werkgever. Ze zijn nogal laks en ik wil zeker weten dat ik op tijd ww aan kan vragen. Het gaat erom dat er in de brief/mail komt te staan dat het dienstverband stopt met ingang van 1 juli. Ze hebben in mijn contract ook destijds een fout gemaakt, er staat 2 keer dat ik een contract van 11 maanden krijg. Vervolgens staat er van 1 augustus 2017 tot 1 augustus 2018. Stomme fout dus. Heb daar meteen achteraan gebeld, maar ze hebben het nooit aangepast. Wil geen gezeur met UWV krijgen.
Haha alle hulp is welkom. Ik merk echt dat ik te lang van school ben, zakelijke termen zijn iets lastiger dan een praatje poep houden. Dus als jij kan helpen is het ook goed. Zolang ze maar snappen wat ik bedoel
Laat maar dames! Dacht net, fuck it, hoef geen brief naar het Engels koningshuis te sturen . Heb gewoon simpel gevraagd: Can you please sent me a confirmation that my contract ends on the 1th of july. Duidelijk toch haha. Zat veel te moeilijk te denken en ze moeten er maar begrip voor hebben dat Engels niet mijn moederstaal is. Maar bedankt dat jullie mee wilden denken!xx