Te triest voor woorden. Wat een verdriet voor haar partner, familie vrienden. Als het kindje het ook niet overleefd heb je toch niks meer voor te leven als man ? bah word er naar van.
Ik hoop zo van harte dat dit niet hun eerste kindje was maar dat ze er minimaal al eentje hadden. Dan heb je tenminste nog iets van een gezin, al is deze omschrijving wellicht ook niet gepast. Maar dan heb je iets om nog voor te vechten. Ik vind het zo verdrietig allemaal.
Voor de man misschien, maar ik vind het ook vreselijk als kinderen zonder een van de ouders opgroeien, dus ergens hoop ik ook een beetje dat ze nog geen kinderen hadden, maar dat deze man wel en liefhebbende familie en goede vrienden om hem heen heeft, die hem kunnen helpen met dit verlies en hopelijk de zorg voor hun kindje..
Over dit onderwerp lopen nu 2 topics op Zwangerschapspagina. We hebben besloten deze te sluiten. Je kan verder praten in het topic in de categorie "Nieuws". http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/spoedkeizersnede-in-bakkerij.675662/ Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl