Hallo allemaal, Weer iemand die zich voor komt stellen Ik lees al een tijdje mee en heb nu maar besloten om me aan te melden, alleen wel zodanig dat ik niet herkenbaar ben voor bekenden... Sorry! Ik ben bijna 30 jaar en in oktober 2008 hebben mijn man en ik besloten met de pil te stoppen. Ik ging ervanuit dat het wel een aantal maandjes zou duren maar half december had ik al een posi test in mijn handen. Allebei superblij en gelukkig maar de hele tijd had ik het gevoel dat het niet zo mocht zijn. Helaas werd mijn gevoel werkelijkheid toen ik half januari met spoed voor een echo moest ivm bloedverlies. Er was geen hartactie meer, het vruchtje was met 7 wkn en 4 dgn gestopt met groeien... Uiteindelijk een week later gecurreteerd omdat het vruchtje niet spontaan loskwam. 14 feb was mijn 1e ongi na de curretage en er deze maand weer volop voor gegaan. Ik hoop dus eigenlijk eind deze week weer een posi test in mijn handen te hebben en mijn gevoel zegt dat het gelukt is.. Nu maar hopen dat mijn gevoel deze keer ook weer klopt [-o< Nou dat was mijn verhaal. groetjesss
Tsjonge jonge. Ik word er bijna bang van. Lees steeds meer op het forum dat het naar een paar weken mis is gegaan. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte en hoop van harte dat je weer een posi test in handen krijgt en dat je volgende zwangerschap vlekkeloos gaat verlopen.
Dank je wel! Toen ik aan een aantal mensen in mijn omgeving vertelde over de miskraam viel mij ook op dat veel vrouwen hetxelfde meegemaakt hebben en ook hier lees ik veel herkenbare verhalen. Je zou er idd bang van worden.. Maar we moeten maar onthouden dat het nog altijd veel vaker goed dan fout gaat!