Mijn naam is cyndi. Ik ben 21 jaar oud. Ik heb me hier aangemeld omdat ik wat meer informatie wil opdoen. Sinds begin dec. ben ik met de pil gestopt omdat het tussen mij en mijn vriend niet lekker loopt. Ook op seksueel gebied vandaar dat ik denk die 1ne keer dat er wat gebeurt is mij de dure pillen niet waard. Eind dec. begin jan hadden we gemeenschap 4 a 5 dagen na mijn periode. Sinds toen merk ik veel veranderingen waarvan ik hoop dat et tusse me oortjes zit. Ik heb totaal geen zin meer in avondeten en zowiezo eten is al moeilijk en toch ben ik boem 3 kilootjes aan gekomen me boven armen en benen doen zeer. Ik heb soort pijnsteken alsof me buik eruit getrokken word. en mijn buik is gezwollen ik heb het steeds warm koud warm koud en mijn intresse in meeste dingen is weg en me darmen 'rammelen' ik hoor ze nu heel vaak kan er bijna een gesprek mee voeren ik moet de laatste anderhalve week echt constant naar de wc en ik lek wit plakachtig spul en ipv netjes na 4 weken weer een periode te hebben was het na 6 weken en het gutste eruit normaal 3 mvb op een dag nu 9 5 dagen lang en geen kramp niks ik heb medio januari test gedaan maar die was negatief en onmenselijk pijn in me onderrug zijn dit allemaal symptonen vraag ik me af of word ik gek (zit het tussen me oren) want ik heb wel nega test en iets dat op een periode leek gehad
De kwaaltjes die je beschrijft zouden kunnen passen bij een zwangerschap, maar ook bij een heleboel andere dingen. Je schrijft dat je relatie niet goed gaat. Psychische stress kan ook deze klachten geven en ook de cyclus van slag maken. En die regelmatige cyclus van eerder was tijdens pilgebruik, als ik het goed begrijp. Dat is dus niet je eigen cyclus (maar een pilcyclus) en dat zegt dus niets. Wellicht is het verstandig eens langs de huisarts te gaan. Sterkte meid!