Die van ons is gammel, spuit raar en dus aan vervanging toe... Welke o welke, liefst online? Universeel, past het aan elke slang?
Wij hebben eentje van de gamma. Zo'n drie standen ding. Is best een degelijk ding. Hebben hem al zes jaar en is nog steeds prima. Geen gelek oid.
Als je douchekop raar spuit zit er waarschijnlijk teveel kalk binnenin. Leg 'm een tijdje in schoonmaakazijn en dan is dat gekke spuiten ook voorbij.
Dat de straal flauwtjes is, heeft vaak weinig te maken met de douchekop. Dit zou na ontkalken over kunnen zijn, maar waarschijnlijk ligt het aan de waterdruk. Dit wordt niet anders met een nieuwe douchekop.
Wij hebben er 1 van de blokker met 5 standen, Was wel goedkoop maar werkt prima was nog onder de 10,00 Zit ook een soort massage straal op en die is echt lekker als dat op je hoofd komt
Misschien stom maar wij waren laatst in duitsland en daar heb je de tdi en daar vonden wij een douchekop met slang en zo'n metalen omhulsel zeg maar. . Voor 5 euro!! En hij douch t prima! Misschien een idee als je vlakbij de grens woont hihi
https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/badkamer/douche/douchesets/tiger-doucheset-rain-ontario/5201818 wat vind je betaalbaar? Wij hebben deze. Vind hem echt super. Heerlijk brede douchekop. Ik hoef nooit meer zo'n klein kopje
1 of 2 keer per jaar is er een promo bij Aldi. Tenzij het echt dringend dringend is, zou ik die in 't oog houden. Wij hebben de onze in ons huurappartement daar gehaald. Aangezien we daar niet eeuwig zouden blijven (maar de douchekop echt al tijden kapot was), moest het niet te duur worden. En anders zou ik es gaan rondkijken in een doe-het-zelf zaak à la Brico (geen idee hoe die in NL heet).