@shampool, heb je dan ook niet altijd je eigen nachtkastje in de buurt? Ik kan er dus echt niet tegen, lig dan niet eens bij mijn wekker, , aah paniek! @tommo, hahah, hoe vaak moet jij wakker gemaakt worden dan omdat je weer eens dwars ligt? @chocochippie, haha, ja dat ligt ook wel fijn he, zo in het midden, lekker alle ruimte
In principe heb ik het hele bed voor mezelf, maar toch ga ik altijd rechts liggen. De man die ik date blijft soms slapen en die gaat dan aan de rechterkant liggen, grrrr haha. Gelukkig slaap ik aan beide kanten wel goed, maar ben rechts gewoon gewend. Daar staat ook mn wekker en troepjes.
Goed dat je het zegt, ik vroeg het me gelijk af Hier thuis slaap ik ALTIJD aan de rechterkant van het bed (het verst van de deur af). In ons vorige huis, sliep ik eigenlijk aan de linkerkant van het bed (verst van de deur), behalve in de kraamtijd en de maanden erna, toen sliep ik links (dichter bij de deur). Vroeger sliep ik eigenlijk altijd het verst van de deur af, als we buitenshuis sliepen, dus dat wisselde nog wel eens. Nu slaap ik zoveel mogelijk rechts.
Oow dan slaap ik rechts .. Poll is niet meer betrouwbaar Ik moet altijd en overal dus rechts slapen. Ook als we met vriendinnen een weekend weg zijn en ik in een tweepersoonsbed lig... Anders slaap ik gewoon niet , dat voelt verkeerd...
Ik slaap aan de kant die het dichtst bij de muur zit. Staat het bed ongeveer in het midden, dan slaap ik rechts.
Ik slaap aan de rechter kant van het bed, aan de kant van het raam. Wij hebben beide ook een ander matras, ik een hard matras, mijn man een zacht matras... Wij ruilen dus niet van plek
Toen we net samen waren lag me vriend altijd rechts maar toen ik bij hem ging wonen en hij regelmatig niet thuis sliep ivm werk is het veranderd. Nu weten we niet beter en ligt ik rechts
Dat schreef ts al in een later bericht. Als je met je neus naar het bed staat, dus voor de kijker. Dan lig jij dus ook rechts. Daarom schreef ik al, jammer dat de poll niet klopt
Ik ben een vd weinigen die anders gestemd heeft dus zal m ff toelichten hahaha: We latten nu, dus bij mij slaap ik altijd rechts, bij hem slaap ik altijd links, terwijl ik toen eigenlijk ook liefst rechts wou maar dat was zijn vaste plekje al hahaha