Ik altijd rechts. Alleen tijdens mijn zwangerschap niet, toch lag ik op zijn plek, omdat ik er maar op één manier eruit kon en dat was op zijn plek makkelijker. Bij mijn schoonouders slaap ik ook altijd aan de andere kant, omdat ik dan anders over mijn man heen moet klimmen om 's nachts naar de wc te gaan.
Ik slaap altijd aan de kant van de deur. In dit huis is dat nu rechts maar in ons vorige huis was dat links.
Aah wel jammer dat de poll niet helemaal klopt, had het meteen bij openingspost moeten zeggen. Maar toch voornamelijk vaste plekken zie ik,weinig mensen die het pas beslissen op het moment dat ze naar bed gaan .
altijd op de vaste plek ( bij het raam ) Zou ook niet zomaar om kunnen wisselen. Niet dat ik dan slecht slaap maar mijn wekker en die van mijn man staan anders ingesteld ( hij staat eerder op ) en wij hebben ieder ons eigen spulletjes in onze nachtkastjes. Vraag me dan af hoe de personen dat doen die niet een vaste plek hebben in het bed..... hebben jullie dan geen nachtkastjes met jullie eigen spulletjes erin?
Wij hebben geen vaste plek. Sterker nog: soms leggen we kussens ineens aan de andere kant van het bed en slapen we andersom.
Ik slaap thuis aan de rechterkant. In een hotel ligt het eraan, vriend slaapt namelijk altijd het dichtst bij de deur. Waarom weet ik eigenlijk niet
Wij ruilen steeds van kant na een paar maanden. Was ooit eens ter sprake gekomen in de vriendengroep en dit bleek daar ook vrij bijzonder te zijn .
als ik op bed lig aan de rechter kant, soms wisselen we eens van plaats voor wat afwisseling haha, ligt weer is anders
Ik heb ingevuld rechts maar dat is als ik er in lig, dus als je ervoor staat links. Maar als wij op vakantie zijn is het altijd bij de deur, dus dan kan het ook anders. Soms dan ga ik wel op rechts maar dat is voornamelijk als manlief nachtdienst heeft dan kruip ik op het warme plekje.
Ik slaap eigenlijk altijd rechts, maar als we in een hotel of zo slapen, lig ik het verst van de deur. Toen ik er 's nachts nog veel uit moest ivm voeden, lag ik links. Dat is namelijk dichter bij de deur. Als mijn man niet thuis is slaap ik meer in het midden.
Rechts Altijd! bij de deur, ik hoor de kinderen het eerst dus dan kan ik er makkelijker uit stappen..
Thuis rechts camper links ouders rechts Bij hotels ect kiezen we ter plekken. Maar ik kies, man schuift aan