Wij slapen thuis ook altijd aan dezelfde kant, maar we hebben ivm werk een appartement in een andere stad en daar slaap ik aan de andere kant. Heb er wel eens over nagedacht waarom en kwam erachter dat mn man altijd aan de kant waar de deur zit slaapt. Ook in hotels dus slaapt hij aan de kant van de deur en ik aan de balkonkant haha, geen idee waarom maar gaat altijd zo
Wij slapen altijd aan dezelfde kant, ik zou dat niet kunnen elke keer een andere kant. Ook niet praktisch met onze nachtkastjes. Ik slaap vanaf het begin al rechts, op vakantie ook, altijd ik rechts, hij links.
Hangt er van af of mijn dochter in mijn bed ligt . Als zij bij mij in bed slaapt, ligt ze altijd op "mijn" plekje, aan de rechterkant dus. Als ik alleen slaap begin ik rechts en lig ik uiteindelijk in het midden of schuin van hoek naar hoek .
Altijd aan de rechterkant Laatst zei mijn man: zullen we een keer wisselen? ik: neeeeee Ik denk zomaar dat ik dan niet lekker kan slapen haha
Klopt hier niet. Ik slaap links, aan de kant van de deur. Mijn man woonde al in dit huis. In mijn vorige huis sliep ik altijd rechts...
Ik slaap, als ik aan het voeteneind naar het bed kijkt (lekker duidelijk ) aan de linkerkant. Maar dat is hier meer uit praktische redenen. Ik ben doof aan mijn linkeroor, dus als ik met mijn man wil praten (of iets anders ) draai ik naar hem toe op mijn linkerzij, als ik ga slapen, draai ik me weer op de rechterzij, dan hoor ik helemaal niks, geen muggen en met een beetje geluk ook geen gesnurk
Haha, heerlijk belangrijke vraag... maar wel grappig. Ik slaap aan de kant waar de kinderen het makkelijkst kunnen komen (dat ze dus niet om het bed heen hoeven). In onze huidige slaapkamer is dat, vanuit standpunt van TS, rechts. Maar als we ergens logeren kan dat dus ook links zijn. Ze komen overigens bijna nooit 's nachts aan ons bed, maar als ze zich ellendig voelen willen ze altijd naar mama (en mama wil dan zelf ook dat zij zelf degene is die als eerste troost )