Dames, Deze maand gaan we voor ons tweede kindje en nu heb ik een aantal maanden voor we probeerden zwanger te raken de digitale ovulatietesten van clearblue gebruikt, gewoon omdat ik het interessant vond om te zien wanneer en of ik een ei had. Deze vond ik altijd op dag 11,12 of 13. Nu zit ik op dag 14 en nog steeds geen ei te bekennen, en net mijn laatste ovulatietest gebruikt, en nog steeds negatief, maar wel leek het tweede streepje donkerder toen ik hem eruit haalde dan voorafgaande dagen (het lijkt me hetzelfde principe als gewone ovulatietesten, hoe donkerder hoe meer LH). Ook al leek het streepje ook op dag 11 zo donker.. Ik heb mijn plas maar een uurtje opgehouden, maar goed dit heb ik altijd zo gedaan en daar kreeg ik altijd een positieve uitslag mee. Ik heb zelf een vermoeden dat mijn ei gek vroeg of gek laat is vanwege de etos zwanger worden pillen, deze blijken de cyclus te beinvloeden. Bij mijn zoontje raakte ik zwanger toen ik ze ging slikken en ik had ze dus nog over. Nou, lijkt deze foto in jullie ogen op een test die bijna positief zal zijn? Of hoort het streepje er gewoon op elke dag van d emaand zo uit te zien? Ze zijn nu dus op, dus ik kan het niet nog later op de dag of morgen proberen, en eigenlijk wil ik dat ook niet meer doen want het maakt me alleen maar nerveus
Ik moest deze maand precies mijn ei weten te spotten vanwege een terugplaatsing van een cryo (bevroren embryo uit IVF) Ik heb daarom deze maand voor het eerst deze testen gebruikt. Hieronder post ik een foto van mijn testen. Het zijn er 10. nr 1, 2, 3, 5, 8, en 10 zijn in de ochtend gedaan, de rest tussendoor als extra. Zoals je ziet is de test bij mij ineens veel donkerder geworden na een aantal dagen vrijwel gelijk. Misschien heb je hier iets aan. Succes!
minnie, bij mij betekend dat dat ik binnen 3 dagen mijn ei vind... je mag eigenlijk geen streepjes vergelijken, maar dat doen we toch altijd wel...bij mij is een duidelijk 2de streepje een ei binnen 3 dagen. gebruik die dingen al 1.5 jaar en steeds hetzelfde patroon...ff doortesten dus!
Bedankt voor de reacties, wat ik alleen zo gek vind is dat ik ook zo'n test als vandaag op dag 11 had...en alle dagen er omheen zo licht als op de foto van maartje. Nou ik stop maar gewoon met die ovulatietesten..ze zijn nu toch op. Ik heb er ook helemaal geen reden voor om ze te gebruiken behalve dat ik van duidelijkheid houd en graag wou weten wanneer mijn ei was..maar nu maakt het me alleen maar onzeker.