Hoi, mijn kolf is net stuk gegaan en heb hier nog de ardo calypso staan van een vriendin. ook alle flesjes, slangetjes, borstschild etc zitten erbij. maar is het verstandig om dit te gebruiken? zal het dan eerst allemaal uitkoken... anders koop ik op marktplaats een 2de hands medela mini electric want daar heb ik net alles voor aangeschaft. liefs Deb
Ja hoor, waarom niet als je alles uitkookt etc. Ik heb ook een kolf 2de hands gekocht en gebruik daar ook nog onderdelem van.
Ik heb wel een tweedehandskolf, maar ik heb toch wel nieuwe onderdelen gekocht. Vond ik toch net wat frisser.
Van een bekende zou ik t wel doen. Mini elektric zou ik niet 2e hands kopen, volgens mij kan daar melk in de motor komen.
Dan zou ik gaan voor de medela Swing..die is echt STUKKEN beter dan de mini electric....Ik heb die 2ehands gekocht via MP. Had er al een nieuw gekocht en kon zo toch dubbelzijdig kolven
Mini Electric is echt bagger. Maar antwoord op je vraag: ja alles goed uitkoken. Ik begrijp nooit zo goed waarom niet (mits geen melk bij de motor). Als je spruw hebt gehad zelf koop je immers ook geen nieuwe kolf.
Oh, ik heb een mini electric, en ik vind hem prima.. En ik heb hem van een vriendinnetje geleend.. Iemand uitleg over waarom dat niet zou kunnen bij de electric?