Hoi hoi!! Ik ben hier heel erg lang niet geweest. Ik probeerde mijn wens iets meer los te laten. Schijnt te helpen zegt men dan. Anyway, ik ben Dennise 32 jaar en mama van Hero van 7,5. We zijn nu 5 jaar aan het proberen voor een 2de kindje en het lukt niet. In het ziekenhuis zeggen ze dat het gewoon zou moeten lukken. We hebben immers al een zoon die spontaan gekomen is. Mijn man wil absoluut niet verder het MMM traject in waardoor we nu moeten hopen op een kleintje zonder de medici. Wel ben ik 23 maart gestart met acupunctuur. Zij constateerde een te koude baarmoeder waar ik nu mee aan de slag ga. Mijn temp lijstje ziet er de tweede meetperiode al beter uit. Zowaar heb ik gisteren een positieve ovu test gehad terwijl ik die dag mijn NOD al had kunnen verwachten ( weet dat het niet goed is natuurlijk maar ik gebruik die dingen niet en ze lagen er toch nog ). Vandaag een negatieve zw. test. Maar.......... mijn temp is goed, dus hop hop hop naar de volgende maand. Ronde...........62? Ik hoop in ieder geval hier wat te kunnen kletsen en te delen met mensen.
Welkom terug! Hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt! Wat moet dat moeilijk zijn om zo lang te moeten wachten.
Hoi, Ik las dat je bezig ben met acupunctuur. Ik ben zelf ook onder behandeling bij een kinesioloog (is ook soort acupunctuur maar dan door middel van spiertesten) en ben na een tijdje toch zwanger (nog maar net hoor) Maar had een hele onregelmatige menstruatie en veel medicijnen gebruikt. Is allemaal afgebouwd en gestabiliseerd door de behandelingen. Succes! Bij mij heeft het echt geholpen. Groetjes Lisa.