Als je eigenlijk nadenkt hoeveel geld we "verspillen" aan zwangerschapstesten. Nouja, ik wel.. haha..
Testen is gewoon leuk! Ik heb toen ook meegedaan aan een onderzoek voor zwangerschapstesten. dan mocht je al lekker vroeg beginnen met testen! Ik had met die testen op dpo 10 al een heeeeeeel vaag streepje, zag je dan steeds donkerder worden, erg leuk! Nu heb ik 2 meiden, van bijna 2 jaar en van net 4 maanden.. ik heb weer heel veel dipstick testen in huis gehaald, 50 voor 19,75 euro incl verzenden. Ik ben na de bevalling nl 2 keer netjes ongesteld geworden, nu al heel lang niet meer, al 2 maanden al niet meer of langer...kan goed door de hormonen komen ofzo, of door de bv, maarja, ben al wel 2 keer goed ongi geweest...ben ook misselijk de laatste tijd...heb al een tijdje last van krampjes in mn baarmoeder...dusja...ik wil nog even wachten met een derde al is het wel van harte welkom natuurlijk..mar wat ik wlil zeggen: ik ben nu dus ook evenveel bezig met testjes....
Het is gewoon zo verleidelijk om te testen doordat je denkt dat je kwaaltjes hebt... zowiezo is het nu nog te vroeg om een positieve test te krijgen, bij mij iig. In maart testte ik perongeluk 5 dagen voor nod... negatief, en 2 dagen voor nod kei positief dusssss....... Nu ben ik de hele middag al weeïg in mijn maag en dan denk ik meteen..... zou ut?.... Liefs Cyntje78