onregelmatige menstruatie en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sGaaphOofd, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

26 jun 2007
    144
    0
    0
    Hallo dames!

Zoals het onderwerp al verteld, ik ben onregelmatig ongesteld en wil zwanger worden. Nu is het zo dat ik al een dochter heb van 4 jaar en zij kwam als "ongelukje" in ons leven, maar uiteindelijk gewenst!

Maar ik ben eigenlijk altijd erg onregelmatig ongesteld geweest, de ene keer ben ik 3 maanden niet ongesteld en dan weer na een maand. Het wisselt heel erg, ik ben nu omdat ik er bewust mee bezig ben.. erg bezorgd over! Want dit betekent gewoon dat mijn eitjes niet goed "voltooien".

Hebben jullie hier ervaring mee en zijn er hier mensen zwanger geworden met een onregelmatige ongesteldheid??

Alvast bedankt!

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Hey meid hier het zelfde. Bij mij is geconstateerd dat ik pcos heb. Zoals je in me handtekening ziet.heb ik een lange periode een korte cycl gehad. Deze is nu steeds langer aan t worden nu helaas. Heb zelf het idee dat ik in dec een vmk heb gehad. Had een en in feb weer. Allebei lichte streep. Er zijn veel meiden hier met een onregelmatige cycl sommige ook met pcos die onder behandeling zijn mij de gyn.
    Ben je al langs je arts geweest??? Misschien krijg je dan wat duidelijkheid en nemen het wat zenuwen van je af.. hoe labg ben je al gestopt met de pil?? Ik hoop alsnog dat alles weer opgang komt en je snel zwanger mag worden

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hier ook een onregelmatige cyclus, variërend van 35 tot 56 dagen. Ik ben nu 16 weken zwanger op zonder hulp.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik wel bij de gyn geweest ben omdat ik me zorgen maakte. Daar is bloedgeprikt en op de dag dat ik die uitslagen zou krijgen was ik al zwanger. Mijn bloeduitslagen waren overigens goed ;)

In ieder geval hoeft onregelmatig niet altijd te betekenen dat het niet goed zit.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mijn onregelmatige cyclussen zijn zo'n beetje tussen de 5 en 9 weken en ben 2x zwanger geworden. Gewoon regelmatig klussen en temperatuur bijhouden of ovulatietesten, zodat je weet wanneer je ei geweest is.
    Succes!

Deel Deze Pagina