Ons zoontje heeft van zondag tot dinsdag koorts gehad. Meestal tegen de 40 graden. en hij is nu wel helemaal opgeknapt, maar hij slaapt echt heel veel. vanochtend bijvoorbeeld 7 uur wakker. toen om 8 uur/ half 9 weer gaan slapen. Hij was echt moe. tot 10 uur geslapen. fruit en water op. Toen was hij na zijn fles en boterham om 12 uur weer moe. Dus slaapt nu alweer vanaf 12 uur. Viel gelijk in slaap. Gistermiddag ook van half 2 tot half 5 geslapen.Toen heb ik hem wakker moeten maken. Herkennen jullie het dat kindjes erg moe zijn na koorts te hebben gehad??
Hier precies hetzelfde. Dins,woens,donderdag koorts rond 40 graden. Vandaag koorts vrij, was 10 uur wakker en om 12 uur sliep ze alweer en nu nog steeds..... Normaal is ze super actief en slapen ho maar!! Hoort er denk ik bij? Misschien nog niet helemaal fit? In ieder geval beterschap!
Ja ik denk inderdaad dat hij nog niet helemaal fit is. Maar hij is wel erg vrolijk en eet en drinkt weer goed gelukkig. maar hij is alleen maar moe:S dankje jij ook beterschap met je meisje
Het lijfje heeft hard moeten werken om beter te worden en dat kost veel energie. Mijn dochtertje is herstellende van buikgriep en is vandaag weer aan het eten maar is nog erg moe en prikkelbaar. Heeft nog even nodig om helemaal de oude te worden.