Even over Dyson stofzuigers...

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 16 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Hier de V8. Wat een topding!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Eco doe ik niet aan, auto wel (geen 45 min, absoluut niet, ik denk zo’n 20 min max maar ik vind dat alsnog geen probleem) en turbo idd heel weinig)

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Hij staat hier op auto en daar kan ik alles mee doen: Vloer, bank, krabpaal. De kracht is sterk genoeg. Geen idee waar ik de turbo voor zou moeten gebruiken..

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik doe die wel eens voor de vloerkleden of als ik ergens een kier oid heb. Denk aan tussen de bank

KleineLai vindt dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Jullie vergelijken nu jullie oude V8 met de nieuwe 11. De oude Dyson waren de eerste modellen die er waren, die zijn niet te vergelijken met de 11. De duurste heeft zelfs een dubbele accu duur.

Ik ben stofzuiger fan en heb altijd een Miele gehad. Erg tevreden over! Ik heb 1 keer een goedkoop geel ding gehad na de scheiding, 100 euro of zo....die zoog ook voor geen meter. Ongeveer 6 jaar geleden heb ik de Dyson ball gekocht, die zuigt nog steeds goed, maar ik ben dat gesnok aan die snoer beu. Dus er komt een Dyson 11 en die zijn echt gewoon goed. Een vriendin heeft de 10 en kust hem nog net welterusten iedere avond :roflmao:

Beausecret, Butchke en Madeliefke vinden dit leuk.
  6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja deze combi hebben wij ook. Als ik ‘S ochtends uit bed kom heeft de robot stofzuiger het meeste werk gedaan.
    Ideaal.

Wij hebben een dyson v11 absolute en ik ben na ruim een jaar nog zeer tevreden. Zuigt nog als een nieuwe en ook de accu gaat nog steeds net zolang mee als in het begin.
    Ik gebruik heb soms wel 10 keer op een dag tussendoor om even wat kruimels of haren weg te zuigen. En de bank en het kleed doe ik er altijd mee, met die automatische borstel die dan op standje turbo gaat. En de krabpaal met die kleine automatische borstel. Ook ideaal.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    :roflmao:
    Dit is echt zo ja. De V8 is te vergelijken met elke andere steelstofzuiger. Zeker sinds de technologie van Dyson nu gebruikt mag worden door andere bedrijven komen veel andere steelstofzuigers in de buurt van de V10 en zijn over algemeen beter dan de V8 qua zuigkracht en batterij. De V11 staat daar wel echt ver boven met alle specs.

De V11 absolute extra heeft trouwens 2 batterijen. Kan je halverwege wisselen :roflmao:

Butchke en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    die vind ik zo chill!

Aszz vindt dit leuk.
  9. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier hadden wij een V11. Die was zo kapot. Denk binnen 6 maanden. Motor kapot. Slechte garantie etc. Heb nu gewoon een degelijke stofzuiger met snoer gekocht. Nooit meer een Dyson.

10. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Handig topic! Binnenkort gaan wij de keuken en bijkeuken aanpakken en hebben dan geen plek meer voor een normale stofzuiger. Er komt dus waarschijnlijk een Dyson die ik gewoon lekker makkelijk ergens kan ophangen waar bijna niemand er last van heeft :D

Er komt dus geen V8 als ik het zo lees haha, maar gewoon een wat nieuwere variant.

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wij hebben de V10 en niet de V8. Ben tevreden hoor. Maar voor dat geld.. Ik zou geen opvolger van Dyson kopen.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Echt? Die automatisch borstel maakte bij mij een vreemd geluid ( na schoonmaken ). Ik heb contact gehad met ze via hun site, filmpje er van gemaakt en binnen 2 dagen had ik kosteloos een nieuwe.

13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb bij mijn ball de filter eens gesloopt, was een jaar er na zoiets? Was mijn eigen schuld en kreeg gewoon een nieuwe :D

14. Fantastiyanna

Fantastiyanna Actief lid

31 jul 2019
    226
    132
    43
    Het hetzelfde gebeurd. Wij hebben na een jaar de Dyson weer weggedaan en een simpele stofzuiger met zak gekocht. Irritant met de snoer, maar hij stofzuigt zoveel beter en ligt fijner in de hand.

Wij konden met de Dyson niet het hele huis stofzuigen, de batterij redde dat niet. Tot irritatie van de schoonmaker ;)

15. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier de miele en Philips stofzuigers al jaren geleden de deur uit gedaan... ondingen. Wat een bagger-zuigkracht:oops:

Wij hebben al een jaar of 8 de oude trouwe gewone dyson (zo'n grote met snoer, niet de ball) die zuigt nog steeds als een tierelier. En sinds vorig jaar de v11. De accu gaat met de automatische borstel in de auto-stand circa 1,5 uur mee. In de turbostand circa 25-30 minuten.

Daarnaast hebben we al 3 jaar een steelstofzuiger van black&decker voor erbij. Maar dat is helemaal niets. Gewoon een veredelde kruimeldief. ;)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Eens, de V8 kan je niet vergelijken met nieuwere modellen. Hier een Dyson Ball met snoer uit 2014 en een Dyson V11 uit 2019. De draadloze vind ik super handig als kruimeldief. De mond van de Ball is echter veel platter, waardoor ik makkelijker onder en achter dingen kom. Laat ik het zo zeggen: ik ben blij met allebei :D

Cindy1977 en Butchke vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bellen met Dyson valt onder de garantie. Zus heeft op die manier al 2x een gratis accu gekregen.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat is echt een beetje onzin. Hier 2 dysons V8 en V10 omdat ik te lui ben ze de trap op te tillen. Als ik niet zo blij was met de V8 had ik nooit weer dat geld uitgegeven voor een 2e.

Butchke, Beausecret en hibiscusje vinden dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Ik was ook heel blij met mijn ball uit 2015. Super ding! Ik vond de kop fijner dan de V11 want hij is inderdaad platter zoals jij zegt en breder.
    Maar lastig te vergelijken want het zijn echt 2 aparte soorten machines. Je zou eigenlijk steelstofzuiger met steelstofzuiger moeten vergelijken, en snoer met snoer. Want natuurlijk is een snoer stofzuiger krachtiger en sterker, maar qua gebruikers gemak wint de steelstofzuiger. Enzovoorts.

Wij wonen in een appartement dus alleen een steelstofzuiger is prima voor ons. Als we ooit groter wonen (en rijk zijn :p ) dan wil ik ook een Dyson Ball erbij :D

20. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik heb er ook 2 x een gekocht en heb er spijt van. Echt een miskoop. Inderdaad de batterij is zo leeg als je 5 min stofzuigt. Ook heb ik een speciale kop voor huisdieren ( heb 3 langharige katten) nou een drama. Inderdaad alles moet je uit elkaar halen anders loopt ie weer vast.

Deel Deze Pagina