Dyson garantie is inderdaad top.. uit ervaring. Wij hebben ook de Dyson Hot & Cool, topding. Man en ik hebben nu de Dyson föhn op het verlanglijstje staan. Gewoon, omdat het mooi is. Je moet er ook een beetje van houden denk ik, net zoals met Apple.
De föhn is zo fijn! Erg licht in de hand en een stuk sneller dan een normale föhn. Ik heb om te krullen ook de air wrap. Ik twijfel nog of ik de stijltang er ook van aanschaf maar heb nu een hele fijne steampod stijltang van loreal dus nodig is het niet maar word er hebberig van om alles mooi hetzelfde te hebben..
Ja, het snoer lijkt mij wel weer irritant. Maar die dyson die blaast als het ware eerste het vuil weer weg en pas als ik er 4x overheen ga, dan is het pas opgezogen. Ook dat met die batterij inderdaad. Pas standje max heb ik het idee dat er echt wat gebeurt, maar dat houdt de stofzuiger slechts 5 minuten vol.
Hier ook echt een dyson fan en weer voor een dyson gekozen ondanks de "slechte" accu... Had eerst de v7, na 3 jaar accu idd erg snel leeg. Maar gebuikte hem erg intensief. Hong bij ons in de garage waar het dus koud word in de winter. Vinden de accu's schijnbaar ook niet zo fijn. Dus nu het oplaadstation binnen neergehangen. Heb nu de v10 of de v11? Echt zalig! Vind het het geld waard
Hier een v8 en als deze het ooit begeeft komt er weer een dyson steelstofzuiger. Ja hij heeft wat nadelen zoals dat hij hoekjes lastig vindt en wat minder flexibel is. Maar ik gebruik hem ook nu hoogzwanger meerdere keren per dag. Hij is zo weer opgeruimd, geen gedoe met een snoer. De stofzuiger met snoer hebben we weggedaan, komt er ook niet weer in. Wel na ruim 2,5 jaar een nieuwe accu gekocht omdat de oude het begaf, een originele vanwege brandveiligheid. Schijnt dat de merkloze accu's minder veilig zijn en te warm kunnen worden. Misschien een bakerpraatje, maar ik durfde dat met een piepklein huisje vol kinderen toch niet helemaal aan . Dat piepkleine huisje is ook de reden dat de snoerstofzuiger weg is gegaan, dit ding neemt veel minder ruimte in en is in 1 beweging opgeruimd en uit de weg. Helemaal uit elkaar halen om schoon te maken doe ik eigenlijk nooit, ja filter wordt regelmatig even schoongemaakt en een enkele keer moet er een zuigmond uit elkaar omdat er iets vastzit, maar verder gaat hij niet elkaar. We zuigen eigenlijk altijd op de turbostand, de gewone stand gaat me te langzaam Als deze ooit stuk gaat komt er de nieuwste dyson.
Ik heb de v10 en vind het echt ideaal. Stofzuigen is zo gepiept en je pakt hem er heel snel even bij. Nadeel is wel dat je niet makkelijk overal onder kan. Zou ik hem voor dat geld weer kopen? Nee dan zou ik wel weer een steelstofzuiger willen maar dan voor minder geld.
Wij zijn lid van de consumentenbond en die heb ik dus ook geraadpleegd toen wij afgelopen december een nieuwe stofzuiger nodig hadden. Dyson komt dus zeker niet als beste uit de test. En dat voor zo'n megabedrag. Dyson wordt aangeraden als stofzuiger 'voor erbij'. Het is een handig ding, maar de gemiddelde stofzuiger met zak en snoer komt beter uit de testen. Dit in combinatie met een slechte ervaring van vrienden (Dyson is zwaar en de accu is inderdaad ruk en snel aan vervanging toe) heeft ervoor gezorgd dat we een Miele hebben gekocht.
Heb nog een Dyson ball, al wat ouder model, maar hier komt er geen Dyson meer in.. gelukkig is hij aan het einde van zijn Latijn en zijn we aan het kijken voor een andere stofzuiger. Laat ik zeggen dat ik het plastic zooi vind. Heel leuk dat je alles uit elkaar kan klikken, maar hebben al eens het handvat en de zuigmond moeten vervangen omdat het kliksysteem lijp was geworden en niet meer vast klikte.. handvat nog niet lang terug vervangen en is alweer gammel. Nee ben blij als hij straks de deur uit is
Ooo die van jullie heet James? Wij hebben Beppie. Beppie werkt goed door joh... Ze rent als een malle
Nou, noem mij maar gek. Maar na 3 jaar ben ik nog steeds superblij met mijn Dyson Moet er niet aan denken om weer de stofzuiger te moeten pakken, t snoer uit te rollen. Etc. Ja er zijn verbeterpunten, maar het gemak is echt subliem