Ik heb deze vraag ook bij de verloskundige gezet, maar zit hier echt even met mijn handen in mijn haar. En ik kan ook niet verwachten dat ik nu meteen antwoord van hen krijg. Dus ik stel mijn vraag hier ook nog een keer (als het niet mag dan verwijder hem maar weer ) Sinds vanmorgen heb ik vreselijke buikkrampen. Het begon met dat ik naar de wc moest en dat ik hele erge diree had, het was echt net water. Toen na een uur ging ik weer naar het toilet en verloor ik wat bloed (heel weinig). Dacht dat het nog wel kon. Ben naar bed gegaan maar de krampen worden alleen maar erger! Heb op een gegevn moment de huisartsenpost gebeld en ik kon meteen terecht. De arts had een inwendig onderzoek gedaan en er zat inderdaad bloed in. Mijn baarmoedermond was wel gesloten nog. Hij zei dat het of een bloeding aan de cervixrand (?) was of een beginnende miskraam. En dat ik het moest afwachten. Maar de krampen worden met de minuut erger, kan bijna niet meer zitten of liggen en lopen is helemaal een ramp. Nu verlies ik ook wat meer bloed, lag net echt een plasje in de wc. En er zitten ook wat van die stolsels bij. Kan ik er van uit gaan dat dit nu echt de miskraam is?
Nou meid helaas klinkt het niet echt hoopgevend wat ik lees. Als je krampen hebt en bloedverlies met stolsels kan dit eigenlijk maar 1 ding betekenen, vooral als het erger wordt. Ik vrees dat je het kindje aan het verliezen bent. Heel veel sterkte!
Ja dat dacht ik al wel Hoelang zou dit kunen gaan duren? Wordt echt gek van de krampen! Dit heb ik echt nog nooit gehad, het lijtk net of mijn bui"k "uit elkaar gerukt" wordt en dat iue in brand staat. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik vind het echt vreselijk!
Ach meid wat ellendig! Ik kan helaas niet zeggen hoe lang dit nog gaat duren ik hoop voor je dat het snel voorbij is. Je verliest al steeds meer bloed en stolsels dus ik denk dat het niet al te lang meer kan duren. Ik weet verder niet wat ik je moet schrijven de woorden schieten toch altijd tekort. Maar ik wil je hierbij een dikke cyberknuffel geven en hoop dat je snel van de pijn verlost zult zijn.
Dankjewel Ayla! Ik had vanmiddag al het gevoel dat het helemaal mis was. Maar omdat de arts (was trouwens een e*kel 1e klas, sorrie) zei dat het ook een gewone bleoding kon zijn, had ik nog wel wat hoop. Ik vroeg hem of je bij een normale bloeding ook zoveel buikpijn kon hebben, hij zei dat dit kkon en dat er vrouwen zijn die de hele zwangerschao buikpijn hebben. Maar ik heb het idee dat hij onderschatte hoeveel buikpijn ik heb. Maar nu het steeds erger wordt, tja...... heb toen straks heel erg gehuild kon bijna niet meer stoppen. Maar nu wil ik alleen ngo maar van die vreselijke pijn af Zit hier alleen en ik weet avn gekkigheid niet wat te doen. Heb net wel paracetamol ingenomen, want dit houdt ik niet lang vol zo. HEb geen andere pijnstillers in huis.
Jeetje meis, dat klinkt niet zo goed. Ik heb zelf een miskraam gehad verder in de zwangerschap, dat begon s'avonds om een uur of 11 en hield aan tot de volgende morgen. Hoe lang het bij jou nu gaat duren zou ik dus echt niet weten. Je kunt wel paracetamol nemen tegen de pijn. En als t morgen nog niet over is zou ik echt de huisarts/vk bellen. Je hoort artsen wel eens zeggen dat een miskraam aanvoelt als een zware menstruatie, maar daar ben ik het persoonlijk absoluut niet mee eens!! Ik heb het zelf als een stuk heftiger ervaren. Ik wil je dan ook heel erg veel sterkte toewensen...
Dankjewel Lizzy! Heb net met mijn zus aand e telefoon gezeten en dat heeft me even wat afleiding gegeven. Het is nu even te houden de pijn.
Hoi Patraciaaa, Het klinkt wel als een miskraam. Ik vind het erg rot voor je. Bij mij is het niet natuurlijk gekomen, dus ik weet niks van hoe lang het duurt (scheelt ook per vrouw en per miskraam). Toen ik erachter kwam dat het mis was zei mijn VK wel dat ik haar op de hoogte moest houden van de miskraam en dat ik haar kon bellen als de pijn onhoudbaar was. Je hoort wel een beetje pijn te hebben (althans, dat kan), maar wanneer je het echt te zwaar vindt moet je bellen, want dan kunnen ze daar misschien wat aan doen. En wat eerder al werd gezegd, je kunt een paracetamol nemen tegen de ergste pijn. Veel sterkte meid, vannacht en ook de komende tijd. Mummy
Dankjewel Mummy! Heb net een beetje zitten lezen hier, en iemand beschreef de pijn als weeen achtig. En dat is precies hoe het voelt. heb nooit echte weeen gehad, maar het laaste half uur komt de pijn (kramp) en gaat ook weer weg. Om dan in alle hevigheid weer terug te komen.
Ik heb ook een mk gehad die spontaan kwam. Het begon met bloedverlies, dat had ik een dag of 4, de 5e dag kreeg ik ook buikpijn en aan het begin van de avond krampen. Dit werd ook steeds erger en om een uur of 11 (s'avonds) kreeg ik enorme krampen, gauw naar het toilet en ik verloor ons 1e wondertje Het was voorbij Daarna nog wat lichte buikpijn gehad en een paar uur later was dat ook voorbij. Wel nog lang nabloedingen gehad. Lieverd, ik wens je heel erg veel sterkte en als je het echt niet meer redt van de pijn, weer de HA bellen hoor!!! Een dikke knuffel van mussie
Hoi Patricia, wat erg voor je dat je dit moet meemaken. Hoe ben je de nacht doorgekomen? Veel sterkte met alles. Liefs Hope
Ik heb gisteren voor ik naar bed ging (2.30u) wel 2 patracetamols genomen, en heb wonderwel een beetje kunnen slapen. Toen ikw akker werd dacht ik nog dat de pijn weg was, maar toen ik opstond kwam ie in alle hevigheid weer terug. BEn gewoon misselijk van de pijn.
Ik zie dat je vandaag een afspraak hebt opstaan bij de VK? Veel sterkte daar. Ik denk aan je. Liefs Hope
Vanmiddag om 14.30 kan ik daar terecht. heb net gebeld met de verloskunidge, i.v.m. de pijn. Ze zei dat ik er voor 99% vanuit moest gaan dat het mis was. Maar voor die 1% moest ik toch nog geen andere pijnstillers gebruiken. Dus nog even doorbijten hier,,,,
succes meid. hoop dat je die 1ne procent heb maar nee ik denk ook wat anders. belangrijk is nu ook dat die pijn een beetje minder wordt. ik duim voor je liefs esther
Hi Patriciaaa, wat erg voor je, heel triest..... Kan er helaas over meepraten, had op een gegeven moment echte persweeen die constant aanhielden (4 uur lang) en werd helemaal gek van de pijn. Heb toen gelijk in het ziekenhuis spuit tegen de pijn gekregen, was eindelijk na 3 kwartier verlost van die pijn en moest ook blijven. Goed dat je vanmiddag een afspraak hebt, want je hoeft niet zo lang met die pijn te lopen is gewoon vreselijk Heel veel sterkte vanmiddag en laat je niet te makkelijk afschepen want als het te lang duurt is ook niet goed. we denken aan je liefs
We denken aan je! Hoop dat we even iets van je horen zodra je terug bent van de VK. Sterkte!! Liefs Mirre