Heb je gekeken of je evt meer toeslagen kan krijgen als je stopt met werken. Dat kan soms net dat beetje zijn, wat je tijdelijk nodig hebt. Denk je dat je over 2 jaar makkelijk een vergelijkbare baan kan vinden, met dezelfde voorwaarden qua werktijden.
Hoe weet je dat eigenlijk vanuit welke manier zij haar reacties post? Waar baseer je dat op? Haar reacties zijn soms inderdaad wat bot of direct, maar ze heeft vaak wel een punt
Ik ben vorig jaar gestopt met buitenshuis werken, werk nu drie ochtenden in ons eigen bedrijf. En hier brengt het ook veel meer rust en structuur in huis.
Ah! Daar hebben we Amber weer met al haar nuttige adviezen die ze op gebiedende wijs aan je zal meedelen en haar nuttige aannames die nou echt helpen voor TS. Ik heb nog niet alle pagina`s gelezen, maar ik zal vast niet de enige zijn die je ergens op aanspreekt. Jammer alleen dat het niet helpt. @Amberxx: weet je: bij tijd en wijlen geef je soms echt nuttige adviezen, maar let nou eens een keer op de manier waarop je het schrijft. En veroordeel niet. Dan neem ik je in ieder geval nog een beetje serieus, maar op deze manier lukt dat niet! OT; TS, ik hoop dat je wat nuttige adviezen eruit kan pikken. Succes!
Dat geeft ze zelf vaak aan in haar berichten. Dat ze iemand kent die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt, zoals de zus van de buurvrouw van haar neef of een collega van de tante van een vriend van haar man.