Hey meiden, ik zit er een beetje doorheen nu, probeer wel sterk en opgewekt te blijven maar je voelt je toch alleen soms. Dus begon ik met een lijstje van dingen die wel 'leuk' zijn als je alleen zwanger bent. Niet te serieus nemen natuurlijk, want echt leuk wordt het nooit, maar gewoon voor de spirit. - ik mag helemaal zelf een naam kiezen en hoef dat lekker niet te overleggen. - ik hoef me niet druk te maken als ik eens niet wil koken, op de bank wil liggen midden op de dag of de afwas niet heb gedaan voor er iemand thuis komt. - lastige schoonouders zijn aan mij niet besteed Hebben jullie er nog meer?
- Je hebt straks alleen de baby en je eigen was en niet zijn vuile onderbroeken - Het bed is lekker groot genoeg om met je beebje te knuffelen straks -
je kan alle bevallingsprogramma´s, films over baby´s ed kijken die je wilt, zonder discussie over voetbal niemand die zeurt als je een complete bak ijs in een keer op eet (als avondeten) niemand die ligt te snurken tussen de nachtvoedingen door niemand die ruzie met je zoekt omdat hij zo moe/chagrijnig is vanwege alle nachtvoedingen