is wel apart dat hij nu wel posi is en eerst niet. ik zou toch andere testen halen meid. van kv 2 voor 5 of de cb test dan heb je meer zekerheid hopelijk
hebben jullie ervaring met de test van testjezelf? Die geeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje heb het op de foto, maar hoe moet ik die plaatsen?
Alweer een licht streepje disney, wie weet is het toch zo. Ik heb heir nog nooit een foto geplaatst, maar ik denk dat je hem tussen de volgende tekens moet zetten: foto Dat denk ik, kan ook dat ik nu aan het liegen ben. ; )
De testen van het huismerk waren bij mij tijdens de " werking " ook altijd even positief, vervolgens altijd negatief. En ja, na ruim een uur zag ik ook altijd een streepje...Maar in die ronde's was ik helaas niet zwanger.
Kon het niet laten dus vandaag weer test dag! Huismerk 3 min duidelijk positief daarna licht positief! cb negatief. babyboom negatief! heb mezelf beloofd nu te stoppen, want hou mezelf alleen maar voor de gek!
wel raar dat alleen die huismerk posi zegt en de anderen nega. wat onzeker. ik zou denk ik ook even afwachten nu en kijken wanneer je ongetseld word. je kan ook altijd nog een bloedtest doen bij de ha weet je het zeker!