Je hebt heel vaak trein aanbiedingen voor nog geen 15 euro een dagretour.. ideaal.. Anyway als je al geen geld hebt voor vervoer vraag ik me af hoe je ooit luiers en voeding gaat betalen maar dit terzijde..
Zal het nog maar herhalen, Ik denk luiers en voeding te kunnen betalen van ons nieuwe inkomen die we straks hebben. Vind het beetje erg lullige opmerking als ik zo vrij mag zijn mijn mening te delen.
Mijn vader vond het super leuk en begreep ook goed dat ik het hem liever anders had verteld. Hij is ondertussen helemaal in de wolken en ja het moest per mail. Bezit namelijk geen telefoon. En graag mijn reacties ook goed doorlezen als je reageert : Ik heb al haarverf.. Die heb ik toen gratis gekregen van iemand, dus ik hoef geen haarverf aan te schaffen dus nee haarverf is niet belangrijker dan me vader vind wel jammer dat ik gewoon om ideeen vraag en dan zo word aangewezen van hoe wil je het gaan doen straks en dat ik maar geld opzij moet leggen Ik heb geen boompje nee, en we hebben dadelijk een ander in komen dus ik kan prima mijn kind zo onderhouden.
wat een domme opmerkingen hier van dan "volwassenen". Ze vraagt om tips niet om bijdehandte vragen.Gaat toch niemand wat aan met welk geld ze denkt luiers te kopen? Ik heb ook weinig geld, maar met creativiteit kom je een heel eind. Daarbij is ze nog maar net zwanger toch?
Ik vermoed dat het van veel mensen niet vervelend bedoelt is, maar dat ze zich afvragen of je je realiseert wat het allemaal gaat kosten. Je gaat ervan uit dat een van jullie straks een baan heeft... ik ben een jaar bezig geweest met 4x per week solliciteren: het is crisis. Nou heeft mijn man een volledig inkomen, dus dat is geen probleem, maar ik zou zo graag weer aan het werk willen. Aan de motivatie en mijn opleiding ligt het niet, snap je? Er zijn gewoon nog zoveel anderen die ook solliciteren. Je opent veel topics, komt erg onzeker over en dat is waarschijnlijk de reden dat mensen zich gaan aanvragen of je het wel gaat redden. Reacties vanuit mij in ieder geval niet lelijk bedoelt, dus.
Nee ik kan misschien onzeker overkomen maar wat ik al meedere malen heb gezegt is dat ik gewoon niemand heb waar ik naar toe kan die mij gaat helpen of die mij antwoord kan geven op mijn vragen. Dus vraag ik alles hier dus onzeker ben ik niet, want hoe dan ook weet ik wel heel goed wat ik doe. Ik realiseer me wat een kind gaat kosten en ik weet ook dat het crisis is en dat werk niet zo soepel gaat als eerst. Maar ik ga mezelf niet zitten verdedigen ik weet dat ik eruit ga komen en dat als we creatief zijn echt wel oplossingen vinden. Dus dankjewel voor je reactie.
Ik vind trouwens niet dat je onzeker overkomt hoor. Je kan het ook zo zien.. waarom neem je geen telefoon of koop je niet klakkeloos een treinkaartje van 50euro... omdat je verstandig genoeg bent. Ik denk wel dat het goed komt met jullie en in de tussentijd kan je hier gewoon vragen stellen en informatie op doen. Net als een ieder ander hier. Ik ben dan 26 maar ook voor mij komt er een hoop op me af hoor. maar je hebt gelukkig nog 8maanden. Luiers kan je ook kopen van kruitvat eigen merk bv en op marktplaats kan je zoooooveel kopen voor heel weinig Fijn nog trouwens dat je vader zo leuk heeft gereageerd! xx
Dankjewel Stefania Ja ben ook erg blij met zn reactie en ja loop nu al beetje te kijken welke luiers enzo goedkoop zijn en ga zeker op marktplaats rondkijken Bedje heeft me vriend al geregeld dus dat scheelt weer 1 vinkje op het lijstje
Het komt allemaal wel goed joh.. Iedereen moet ergens een start maken, je reageert erg verstandig! & eerlijk gezegd, ik vind het persoonlijk super fijn dat je je overal zo in verdiept & vragen DURFT te stellen. Mijn complimenten!! Nogmaals mijn tip, blijf via de weggeefhoek(en) kijken op facebook. Desnoods een advertentie plaatsen op marktplaats, let wel mensen denken dat je geld zat hebt, dus je krijgt mails binnen met, "ik heb een bv bedje voor 20 euro te koop". Niet iedereen begrijpt dat je iets echt gratis zoekt, en denkt dan dat het een "koopje" is. Je hebt trouwens groot gelijk, het is een situatie waarin je je moet verdiepen. Situatie's moet bekijken & creatief moet zijn. Zelf ook geen ideale situatie, wat ik meerdere malen onder de neus krijg geduwd van mijn man's broertje. Ik wil je alleen maar zeggen, mensen oordelen en weten soms niet eens wat je door maakt. Probeer daar boven te staan, hier zie ik 't in de situatie dat wij worden veroordeeld terwijl persoontje in kwestie zelf niks heeft bereikt. Zit zelf op kamers, geen inkomen, net gestart met een opleiding waarbij nu al wordt gespijbeld, relatie meerdere malen uit geweest.. & wel oordelen over ons leven en onze situatie.. Wij wilden een kindje, gaven de hoop op, ook wegens financieel. En ze melde zich toch, in een periode waarin wij echt aan de grond zaten. We hebben ons kunnen redden, met hulp en creativiteit. Veel opgehaald via marktplaats & weggeefhoeken. Veel gekregen, en koopjes op gedaan. Ik heb wel familie, maar ook zij hebben het allemaal niet breed, en komen niet met cadeau's en geld. Dus meid, of je nu een familie hebt met hulp of niet, je staat er toch alleen voor. Hoe dan ook, je komt er wel.. Blijf rond kijken, sla zoveel mogelijk in. Ik heb hier jongens & meisjes kleren liggen, we krijgen toevallig een meisje, maar die jongens kleertjes blijven mooi liggen voor de volgende kans. En ik heb van de kleine nu zoveel kleren in verschillende maten liggen zodat zij straks gekleed is. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken, dat ze straks niet gekleed kan worden, dat is zo prettig.. Daarom zeg ik, sla in wat je kan in slaan. Reageer op alles wat je kan gebruiken. Al ziet het niet mooi uit, schoonmaken en weg zetten. Gewoon maar wat tips, en ooh jaah.. Wat fijn dat je paps in de wolkjes is, heerlijk!! Het is allemaal nog fijner als men, blij voor je is. Dat maakt het enigszins makkelijker, i.p.v. de negativiteit erbovenop. xx
Dankjewel Ickuzz! waardeer je woorden, en ja veel mensen denken dat je komt voor een koopje maar hoe meer wij gratis kunnen regelen hoe beter hier in mijn stad heb je ook een plek waar je gratis kinder kleding kan ophalen dus als alles beetje goed is met het kindje gaan we daar ook heen. Och je bent ook al ver heen zie ik in de zwangerschaps banner veel geluk hoor en ja groot gelijk dat je alle spullen bewaard ! Ja het is ook nog vroeg daarbij he volgende week me echo en dan maar is eerst even kijken hoe het met de kleine is dus en ik vraag liever dan dat ik blind ga zitten handelen
Niet iedereen heb al het geld van de wereld?.. Ikzelf ben ook nog maar 19 en zie banner, wel inkomen en familie maar toch makkelijk is het niet geweest om te krijgen wat we nu hebben, wij hebben erg veel geluk gehad. Ja een baby kost veel geld, maar alles tegenwordig kost veel geld. Ik zou zeggen marktplaats weggeefhoeken alles afstruinen om leuke spullen te krijgen voor je kleintje straks. Denk aan de hormonen van t meisie Komt echt wel goed hoor. Je kleine hoeft niet alle beste spullen te hebben