Even rare vraag over mischien innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovemychild, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Eergister nog met manlief geklust laat in de avond. Daarna hebben we heel lang geslapen. Dus waren pas in de middag wakker. Nu ging manlief naar de wc. En had hij restjes bruin bloed(niet echt rood dus) aan zijn je weet wel. We zijn na de daad gaan slapen waren erg moe. Dus hier is hij pas achter gekomen toen hij naar de wc ging. Nu heb ik de laatste cyclus 27 dagen gehad. En de zw testen zijn steeds negatief. Hij zei tegen mij van je bent ongesteld. Terwijl ik dat niet ben. En nog altijd niet ben. Aangezien hij dat eergister had. En het de dag erna pas ontdekte.
    Kan het zijn dat dit iets van innestelingsbloed is? Aangezien ik nog altijd niet ongi ben, en er geen gevoel heb dat ik ongi moet worden.

Laatste keer ongi is 12 januarie geweest. cylus van 27 dagen. Daarvoor was het 28-30. Testen zijn negatief. Kan het zijn dus dat innestelingsbloed later is. Hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. Geen bloed, geeft moed. Maar wat was dat bij manlief? Ben nu ook 2 dagen overtijd. (volgens cyclus 27 dagen)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Normaal is een innesteling gemiddeld 5 dagen na je ei dus dat lijkt me sterk, vooral omdat je negatief test. Kan ook een adertje in je vagina zijn gesprongen, ( contactbloeding) of toch een voorbodr voor een aankomende ongi
    Liefs daantje

3. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Maar ik heb die onregelmatige cyclus nog. Dus weet ook niet of het dit keer echt 27 dagen was/is ;) Heb deze ronde geen ovu testen gebruikt. En heb nog altijd geen ongi.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hey meid,

Het kunnen verschillende oorzaken zijn. Als je geslachtsgemeenschap hebt met je man kan er een adertje stuk gaan, is geen ramp hoor maar het kan, ik heb het ook wel eens. Dan kan dat inderdaad een licht slijmerig bloed verlies geven, wat dan natuurlijk ook op je man zit... is niet echt iets om je zorgen over te maken.

Het kan ook zo zijn dat het inderdaad een innesteling is geweest, aangezien je nu overtijd bent lijkt het mij verstandig om nog even af te wachten met testen. Doe dat tegen woensdag of donderdag ( mits je ongi dan nog niet door heeft gezet)

Geen zorgen, maar hou het wel even in de gaten. Er zijn heel veel vrouwen met licht bloed verlies na het vrijen.

succes

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd miss dior.. Maar als je niet weet hoelang je cyclus nu is ben je misschien ook niet overtijd.. Normaal komt je ongi ongeveer 14 dagen na je ei, maar heb je je ei niet gevoeld dan? Dan zou je kunnen betekenen wanneer je nod ongeveer is

6. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Jammergenoeg voel ik mijn ei niet :( Had laatst wel een steek, maar weet niet meer precies wanneer dat was. En ik heb de cyclus van 27 dagen aangehouden. Vanwege mijn vorige cyclus ;) Dit heb ik iedere keer gedaan als me cyclus veranderde die dagen aanhouden.

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ja dat is inderdaad erg vervelend als je niet weet waneer je eisprong is. Misschien zijn ovulatie testen een optie de volgende ronde....

Ik ga ze denkelijk toch eens aanschaffen.... maar ik moet morgen naar de gyno in het ziekenhuis, eens kijken wat hij ervan vind.

Ik hoop echt voor je dat je een dezer dagen een positieve test in handen hebt!

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Er zijn er ook veel die laat testen. Bij mijn eerste zoontje, teste ik snel positief. Maarja iedere zwangerschap is anders.

9. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Nog altijd niet ongi, en geen tekenen ervan. Ik wacht nog ff met testen. Aangezien de testen op zijn. Ik wacht nog een paar dagen af. Dan zou hcg toch wel zeker hoog moeten zijn, als het dan nog negatief is. Dan weet ik genoeg.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oei spannend!

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Nou nog altijd niet ongi, en mijn mannetje wil het echt erg graag weten. Dus morgenvroeg ff langs de kruidvat. En dit keer hopen dat hij positief aanslaat. Ik heb totaal geen ongi gevoelens. Wel zet me buik meer uit, terwijl ik in gewicht nog niks bijkom. Bah die onzekerheid ook altijd.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannende tijd! Ik heb helaas ook altijd een opgezette buik na mijn eisprong. Vooral 's avonds. Ik hoop voor je dat hij positief is.
    De rondes voor mijn miskraam voelde ik mijn eisprong licht, de ronde dat ik zwanger werd kan ik me nog heel goed herinneren. Voelde om vier uur mijn ei springen. Nu een positieve ovutest gehad, maar geen eisprong gevoeld helaas.
    Succes met testen!

13. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Kv test is negatief. Maar nog altijd niet ongi. Ik ga zo dalijk een test halen van test-point. Die wat gevoeliger zijn. Die doe ik dan morgenvroeg. En dan hopen dat die wel iets aangeeft.

Deel Deze Pagina