Ik denk dat we het even rustig aan gaan doen.Merk dat ik daar echt aan toe ben,we gaan nu voor ronde 7 en bij ronde 6 werdt het me te veel angst dat het niet lukt etc.Dat wil ik niet en ik wil het een beetje los laten en er niet te veel mee bezig zijn Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en gaan we daar klussenTuurlijk blijft een zwangerschap meer dan welkom maar ik probeer het even wat rustiger aan te doen en gewoon te genieten en niet verplicht te moeten klussen!
Hallo Vallie, Doe het maar lekker rustig aan en geniet maar van de tijdsbesteding aan jullie nieuwe woning. Liefs Hummel.
Moeilijk he, om het wat meer los te laten. Ik doe ook pogingen maar het lukt me niet echt heel goed, een beetje misschien. Ben in ieder geval even gestopt met tempen, dat geeft toch wel iets meer rust. Alvast veel plezier met de nieuwe woning en ik duim dat het snel raak gaat zijn zodat jullie meteen aan de babykamer kunnen beginnen! Het komt vast goed! Liefs
Hoi! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Ik neem het me ook iedere maand voor. Aan het begin van de maand gaat t goed, en ben ik er niet zo mee bezig. Als mn cyclus dan weer zo lang duurt krijg ik toch weer hoop en wordt toch (onbewust) wat zenuwachtig! Nou meid, veel succes en hopelijk kan je t allemaal een beetje van je afzetten! Liefs, Moosje
heel goed hoor dat je het los wilt laten , elke maand weer die teleurstelling. hopelijk ben je straks snel zwanger als je het rustig aan doet. succes liefs sonja
Hier nog zo eentje die het amper los kan laten. gelukkig werk ik veel, anders zou ik er nog meer aan denken en op het forum zitten. Hoe dan ook, succes Vallie, met klussen in jullie huis en wie weet dat je idd snel de babykamer kunt gaan inrichten...! Groetjes Marie
Dankjulliewel! Ik heb er nu helemaal mijn hoofd niet naar staan mijn oma is net overleden en ok de schoonmoeder van me vriendin Daarnaast is net mijn verstanskies getrokken dus me hoofd staat er ook niet zo naar.....