Even rustig aan! Update pagina 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElviraR, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zo denk ik er dus ook over lucia, wij gaan nu voor de 9de maand, en het doet zeker pijn als je iedere keer weer ongesteld word hoor... :(

2. maria

maria Lid

2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    nou dat gevoel had ik vorige maand dat ik er te veel mee bezig was

nu deze maand 2 dagen over tijd maar ik wacht nog even hoe moeilijk het ook is

ik heb nog geen last zoals de vorige maanden van pijn in mijn buik en pijnelijke borsten

ben alleen beetje misselijk morgens en avonds

dus het is voor mijn nog even afwachten

wens de rest alvast succes in de volgende ronde

veel liefs
    maria

3. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Het is makkelijk gezegd om er niet overna te denken, maar het is een hele diepgaande wens en dat zet je niet zomaar uit je hoofd. Ik droom er snachts zelfs over. Bewust ben ik er neit echt mee bezig maar onbewust dus wel anders zou ik er niet over dromen denk ik. Maar als je na een tijd nog niet zwanger bent denk je er wel meer over na lijkt mij, vooral omdat vriendinnen en collegas allemaal wel zwanger worden, doet het wel wat met je.....

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ik ben toch maar weer terug hier. Was vorige week even flink teleurgesteld in mijn lichaam en baalde dan ook stevig. Vind ook dat ik te veel aan zwanger worden denk, maar heb geconstateerd dat dit niet veel minder is wanneer ik de site niet bezoek. Ik heb daarom besloten om maar weer mee te doen. Vind het erg gezelig hier. Wel wil ik het iets proberen te minderen, mn het aktief meedoen. Dit mn rondom NOD. Krijg er toch een beetje een opfok gevoel bij.
    Ik ben weer vol goede moed en heb een beetje meer de instelling van; wij komen ook wel aan de beurt...gewoon geduld hebben en lekker verder genieten van de tijd met zijn tweeen!
    Bedankt voor jullie luisterende oor!
    Liefs Elvira

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    WB ElviraR, Gelukkkig voel je, je een stuk prettiger en heb je wat positieve energie opgedaan.
    tja of je hier meer bent of helemaal niet als je het in je hoofd hebt dan is het niet weg te denken om zwanger te worden.
    ik wens en hoop je snel zwanger mee te maken hier op het form.
    groetjes lieke...

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Thnx Lieke!
    Hoop voor jou ook snel op suc6!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Blij toe elvira! ;) :D

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Elvira!

Gelukkig voel je je weer iets beter! :D

Liefs, AN

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt dames ;)
    We gaan er weer voor!!

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    fijn elvirar dat je weer beter in je vel zit!!

11. Annelies

Annelies Niet meer actief

oh, gezellig elvira!!gelukkig ben je er weer!!
    gaan we samen lekker naar de vijfde ronde want ik ben 30-1 ook ongi geworden...

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ok! Dan maken we er een gezellige 5de ronde van (moet je wel nog even aanpassen boven je plaatje).
    We gaan ervoor...het klussen is alweer gestart hier :oops:
    Wanneer is jouw NOD?

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

mijn nieuwe nod is 1 maart als ik uitga van een cyclus van dertig dagen.
    en mijn meest vruchtbare dag is op valentijnsdag dus dat moet toch goedkomen.... zou wel gaaf zijn zeg maar!!

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dat zou dan een echte liefdesbaby worden hihi

15. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Snap jullie allemaal ik denk ook de hele tijd dat ik niet zo vaak hier moet komen maar toch kijk ik elke dag. Ikwas na het stoppen met de pil meteen zwanger en na 8 wk miskraam gehag heb nu (2 wk geleden) mijn eerste ong gehad maar ik word echt soms gek van mijn gedachtes en dromen het is allemaal zo dubbel en we hebben er geen controle over en dat maakt mij :x :( .Normaal kan ik voor alles een oplossing vinden en nu is het veel klussen (leuk voordeel) en dan is het weer afwachten. Ik vind het dapper van je allemaal elvira en ieder zijn gevoel is anders en je moet naar je eigen gevoel luisteren maar ind het fijn om te horen dat het nu weer wat beter met je gaat

liefs Caroline

16. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Welkom terug Elvira :)

Groetjes Joyce

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Caroline :oops:
    Wat balen dat je een miskraam hebt moeten meemaken. Lijkt me vreselijk. Ik hoop dat je snel geluk mag hebben. En het klopt idd wat je zegt. Dit is echt iets waar je zelf geen controle over hebt en dat maakt het voor een controlfreak zoals ik ook echt lastig. Maar ik sta gelukkig weer met beide benen op de grond en laat me niet meer in de maling nemen door mijn lichaam!
    Ik heb het wat meer van me afgezet en verheug me op de dingen die we (nog) met zijn tweeen kunnen doen. Onze tijd komt wel!
    Voor jou ook veel suc6 meis! ;)

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je!

Deel Deze Pagina