Hallo allemaal Wij zijn nu bijna 15 maanden bezig voor een kindje.... We gaan in Augustus 2008 trouwen,en dus ga ik nu een beetje rustig aan doen om proberen zwanger te raken,Het zal je gebeuren dat je vlakbij je trouwdatum uitgerekend wordt.. Als het wel gebeurt maakt het me niet echt uit hoor,het is welkom... Sommige zeggen ja dan ben je zwanger in je trouwjurk..Dat wil je toch niet?Maar ik zie het probleem er niet echt van... Ach ja we doen het lekker rustig aan en we zien het wel.. Liefs Sabrine
Ik heb altijd al gezegd dat ik wil trouwen met een dikke buik! Lijkt me super! Hoop ook een beetje dat mijn vriend me vraagt als ik straks zwanger ben! Lijkt me super!
Ik zou het ook echt niet erg vinden ..... maar ja de reakties van sommige mensen blijf je toch houden... Ik let wel een beetje op dat ik niet in augustus of december zou bevallen maar als ik een paar maandjes zwanger zou zijn zou me dat niks uitmaken... Liefs
Wij zijn nu in de 14e maand bezig.... soms wordt je er moedeloos van he? kop op meid! Op een dag...[/quote] Ja en we willen allemaal zo graag he..... Af en toe wordt ik er wel is gek van maar ja dan denk ik wat is nu 15 maanden....Ik lees soms dat sommige al 3 jaar bezig zijn.... Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor ons Liefs Sabrine