Zyn er meer meiden/vrouwen die zich lichamelyk nog lang niet weer de oude voelen?? Ik ben nu 10 weken geleden bevallen & afgelopen weekend ineens weer naar geworden:S.. Net niet flauwgevallen en van de week maar bloed laten prikken, hoop toch zo dat er iets uitkomt waardoor ik me zo rot voel elke keer. Alleen is myn vraag nu of meerdere zich hierin herkennen, het lykt wel net of ik de enige ben! Groetjes
Ik heb het ook heel lang gehad dat ik ineens heel duizelig werd of ontzettend beroerd, op momenten die ik niet kon verklaren. Ik hou het er maar op dat een zwangerschap+bevalling gewoon ontzettend veel van je lichaam vraagt, en het duurt een tijd voordat je daar weer bovenop bent. Inmiddels is mijn dochtertje 6,5e maand en gaat het al een heel stuk beter. Maar ook nu nog zijn er soms van die dingen die ik eerder niet had; ben bijv. nog steeds erg verstrooid enzo, en gauw moe. Tja, 9 maanden op, 9 maanden af, dat cliche
Hoi, heel herkenbaar! Hier ook op de meest rare momenten die duizeligheid. Gelukkig niet tot flauwvallen, maar wle een enorm onvast gevoel. Ook hele bekkengebied voelt nog niet goed (dat is echt iets van na de bevalling, want in mijn zwangerschap nergens last van gehad). Inderdaad: nog wat rustiger aan doen nu. Ze zeggen ook niet voor niets: 9 maanden op, 9 maanden af. Ik snap nu waarom Ben wel heel benieuwd wat er bij jou uit gaat komen.
Ik heb het ook en er is ook een verklaring voor. Als je je kindje vast hebt en je kijkt ernaar is je hoofd naar beneden en knellen er zenuwen in je nek. Daardoor word je duizelig
niet duizelig maar wel heeel moe, na de zorg om casper op de dag lukt het me nog net een wasje te doen en dan is mijn energie volledig op. Ik zit dus nu in de ziektewet en heb voor volgende week een afspraak bij de internist aangzien de bloeduitslagen normaal waren. Lijkt mij niet normaal die vermoeidheid nog 5 mnd na de bevalling.
Ja dat heb ik dus ook.. en ben nu 8,5 week geleden bevallen.. zal idd er gewoon bij horen..idd9maanden op 9maanden af