bijna 39 weken zwanger en mijn stemming is ineens helemaal omgeslagen, ik ben het ineens helemaal zat en heb er geen zin meer in! Komt denk ik mede door sommige sympthomen die niks garanderen, zoals de afgelopen paar weken, een paar weken terug de hele avond harde buiken die echt vaak kwamen, vorige week slijmprop(deel) verloren, gister niet zo lekker geweest en de baby was toen ineens hyperactief bij wijze van en vandaag weer zo rustig zoals ze normaal is. en vandaag last gehad van vreemde gevoelens in mijn buikje en steken aan baarmoedermond en sinds vanmiddag een uur of 3 nergens meer last van gehad pffff. Met andere worden ik word er moedeloos van! herkent iemand anders zich hier ook in zo vlak voor de bevalling?
Ik herken het. Ben het helemaal zat eerlijk gezegd. Kan niks meer fatsoenlijk en alles is teveel. Morgen bij de VK maar eens vragen of ze een poging tot strippen kunnen doen.
Heel herkenbaar hoor! Had het ook voor m'n zoontje werd geboren. 9 Jan uitgerekend, op 7 dec al uren harde buiken (gelukkig weer gestopt) en op 30 dec weer. Verloskundige zelfs langsgeweest vroeg in de ochtend en die zei: vanmiddag is jullie kindje er ws wel. Toen alles weer stopte had ik er zo de ziekte in... Van mij mocht het klaar zijn.. Uiteindelijk hebben we hem op 20 Jan maar eens gehaald.. Meneer had er uit zichzelf geen zin in. Dit keer reken ik voor mezelf al met 10/11 dagen vertraging. Dan kan het alleen maar meevallen!
Hoop niet dat ik zo nog paar weken door moet anders dinsdag ook ff vragen van hoe en wat. @2debaby jeetje daar word je echt niet vrolijk van! zeker als de vk zegt dat je de baby die dag nog kon verwachten.
Nee was erg frustrerend... Had al ontsluiting, bmm was verweekt dus ze dacht dat zet ws wel door (na toen 7 uur voorweeen). Ach, daar staat tegenover dat de bevalling zelf nog geen 3 uurtjes duurde..
Hier ook eentje! Elke dag word er nu echt eentje teveel... Hier ook regelmatig harde buiken en pijnlijke voorweeën, maar zet ook niet door. Voel mij ook niet meer zo lekker (licht gevoel van misselijkheid etc) en een kleine meid die drukker met de dag lijkt te worden. Lekker pijnlijk . Kan ook bijna niets meer... Wil nog zoveel doen, want gewoon in de zetel zitten doet de dagen ook niet erg vooruit gaan. Maar het lukt gewoon niet. 10 min rechtstaan en de harde buiken slaan weer in alle hevigheid toe! Hoop echt dat ons meisje snel wil komen al heb ik er geen goed oog in . Denk dat ze minstens nog wel een week of 2 blijft zitten, ze zit véél te goed bij de mama .
Lees net in een ander topic dat het vannacht volle maan is en dat vrouwen dan sneller kunnen gaan bevallen Ga voor jullie duimen