even schrikken

Discussion in 'Zwangerschap' started by noralien, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Pffff...dat was weer even schrikken vanmorgen. Had een kleine bloeding (helderrood). Gelukkig is het hierbij gebleven. De verloskundige is langs geweest. Het hartje klonk prima!!!!!! :D
    Ik kon vandaag niet meer terecht voor een echo, maar heb deze a.s. donderdag. Ben nu toch alweer een heel stuk gerust gesteld, dus die 2 dgn kan ik nog wel wachten.

Ben eigenlijk wel benieuwd of we a.s. donderdag het geslacht al zouden kunnen zien?!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Spannend, maar gelukkig dat het hartje zo lekker klopte en de VK langskwam. Dat zal je een stuk meer rust hebben gegeven!
    Had ze een idee waardoor je een lichte bloeding zou hebben gekregen ..

Mirre

3. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Het kan gekomen zijn door tillen of inspanning of zo. De baarmoedermond is nu erg goed doorbloed. Als er spanning op komt te staan, kan er een adertje knappen waardoor je wat bloedverlies krijgt.
    Ik heb het advies gekregen even een beetje rustig aan te doen.De VK verwachtte verder geen problemen.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gelukkig toch.
    Lekker genieten meid!

mirre

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ben blij voor je dat het niets ernstigs was. Ook fijn dat je vk bij je langs kwam, is toch een geruststelling he!

6. sim

sim Niet meer actief

hee meis, ik heb ook zo'n twee week geleden wat bloed verloren, alleen was dat bruinig. ik had een nogal stressvolle tijd achter de rug en de gyn zei dan dit kon komen door stress, een contractiebloeding noemde hij het, ik moest stress vermijden nu. maar inderdaad dan schrik je wel even behoorlijk, en wat voelt die geruststelling dat het hartje klopt dan heerlijk he? hoop dat het niet meer voorkomt en dat je lekker zult genieten ;)

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Noralien, gelukkig dat alles goed is en dat de verloskundige langs is gekomen.
    Doe het rustig aan ;)

8. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja, dat hartje horen is dan echt een hele opluchting.
    Morgen krijg ik nog een extra echo. Kijk er echt heel erg naar uit.

9. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Noralien, gelukkig dat alles goed was!
    Als het goed is kunnen ze vanaf 18 weken het geslacht zien!

10. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Vanmiddag een echo gehad.
    Alls zag er goed uit. Er is niet gevonden wat de bloeding veroorzaakt kan hebben. Waarschijnlijk dus idd een gesprongen adertje of zo. Niets om me zorgen over te maken iig.
    Over drie weken nog een echo en weer ff naar ge gyn. Als ik tussendoor geen bloeding meer heb gehad, kan ik daarna weer gewoon terug naar de VK.

De echoscopiste wilde eerst niet speciaal naar het geslacht kijken omdat ik over 3 wkn weer een echo heb, en het dan duidelijker is. Ze heeft toch een poging gewaagd en zag héél duidelijk wat het is. Er waren twee duidelijke schaamlipjes te zien.
    We krijgen een meisje :)

11. Niet meer actief

dat was even spannend idd meid maar gelukkig deed het hartje het nog prima geniet er maar lekker van en geniet ook van de echo

Share This Page