Stomme vraag he ik heb al eerder last gehad van nesteldrang maar zo erg als nu ik kqn niet stil zitten blijf maar poetsen. Keuken helemaal gedaan slaapkamer opgeruimt kledingkast moet er aan geloven. En nu zit ik even maar in me hoofd al bezig met het volgende. Haha. Hoord dat zo erg. Me vriend wordt gek van me. Die wil dat ik rust neem maar ik moet ineens alles schoon hebbem haha. Voel me ook vandaag de hele dag al een beetje raar. Niet zoals ik me altijd voel. niet dat ik denk het is begonnen maar ik moet poetsen haha. Sorry moest het even kwijt. Me vriend denkt dat het niet lang meer duurd vanwege het poesten maar ik denk dat het wel mee valt. Ik moest dit gewoom even kwijt. meer meiden die het herkennen dat het zo erg is met poetsen?
Ik heb dat dit keer ook, ik blijf wat verzinnen om te poetsen of op te ruimen. Pak ik wat uit de koelkast dan wordt deze gelijk even schoon gemaakt en zo de diepvries ook! Ik krijg volgende week verlof maar zou niet weten wat ik dan nog moet doen haha.. Had ik dat zo ook maar ☺
Heb het vorige zwangerschap ook zo erg gehad Alle kasten heb ik opgeruimd en uitgesopt, alle vloeren gedweild, koelkast uitgesopt... elke kamer van het huis moest eraan geloven! De laatste 2 weken voor de bevalling was ik om de dag aan het soppen, dweilen en poetsen om daarna met een grote gelukzalige glimlach op de bank te zitten en te genieten van mijn heerlijke schone huis De dag erna dacht ik alleen maar 'nu kan ze komen' om vervolgens een dag later weer van voren te beginnen De dag van de bevalling had ik voor de zekerheid nog even de koelkast gedaan, want dat was 'alweer' 3 dagen geleden... toen 'het' begon, dacht ik eerst nog dat het door het poetsen kwam Vervolgens kreeg ik van de kraam te horen dat ik een tweede keer toch echt ook wat werk voor de kraam moet laten liggen... meestal had ze meer te doen haha. Ik ben normaal ook wel aan het schoonmaken maar dit ging toch wat verder.... en eigenlijk hoop ik dat het straks weer toeslaat! Heerlijk
grrrrr ik word gek van die nesteldrang hahaha. Alles moet schoon en nog veel erger: alle was moet ineens gestreken terwijl ik echt een BLOEDHEKEL heb aan strijken! Zo ontzettend ondankbaar werk. Ik strijk normaal alleen wat anders echt niet gedragen kan worden maar nu strijk ik ook spijkerbroeken en dat soort dingen... Vorige week zelfs mn hydrofiel en flanellen luiers gewassen en gestreken. Waarschijnlijk ook de laatste keer geweest maarja het ligt dan zo mooi en netjes strak in de commode....
Hahaha heel herkenbaar. Week 26 tm week 30 extreem nesteldrang. Week 31 totaal niet. Nu Week 32 extremer dan extreem ! Geniet er van !!! Heerlijk zon huis ik wil graag de tuin nog doen maar ti's me buiten met al dat gebuk ! Word er heel misselijk van.... Wel even een mannetje geregeld die de tuin komt doen Dan is alles zover en mag ik weken lang wachten in een schoon huis !!! Ti's zo erg dat mijn visite zelfs zegt dat het extreem schoon is. Hele flessen detol gaan er door heen !! Love it !!!!
Hier moet alles steeds zoveel mogelijk spik en span zijn.. alles.. en oor morgen weet ik al precies wat ik ga poetsen!
Ik heb er al vanaf 20 weken al last van...pfff Nooit zo erg gehad met de andere twee. Alles moet nu optijd af zijn (zolder, babykamer en andere slaapkamer) Wil vanaf 30/32 weken alleen maar wassen, strijken, sauna, schoonheidbehandeling, poetsen (het hele huis) naar de kapper gaan enz.... Heel mensen zeggen tegen mij dat we nog tijd zat hebben. En ik ben die opmerkingen zooow beu..! Nee we hebben geen tijd zat het moet nu onderhand eens klaar zijn met al die verbouwingen/schilder werk! Maarja niemand snapt dat:x