Echo toch vroeger dan verwacht... wat een dag gisteren!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Juffertje83, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Juffertje83, Nov 16, 2010
    Last edited: Nov 16, 2010
    Wat een dag gisteren... Gisteren werd ik op de terugweg van school aangereden door een auto. Ik zat op de fiets. De auto gaf nog gas bij op het moment dat hij mij kruiste. Ik had voorrang want stak de weg over op een fietspad waar een stopbord bij staat. Die vrouw keek duidelijk niet goed!!! Ik maakte een behoorlijke klap op de grond, de stang van m'n fiets kwam natuurlijk tussen m'n benen/buik terecht en ik stond helemaal te shaken en te trillen... het 1e wat ik zei was "Ik ben zwanger!!" En dat terwijl er een collega bij me was die het nog niet eens wist... maar het is natuurlijk het 1e waar je dan aan denkt... Ik was helemaal in paniek. Ook al zit het baby'tje beschermt, je maakt wel een flinke klap en omdat ik nog geen 1e echo had gehad, maak je je sowieso al wel zorgen of alles goed is...

M'n vriend gebeld, die kwam met volle vaart hierheen gereden, maar hij kon er niet binnen het uur zijn. Ik heb m'n schoonmoeder en verloskundige gebeld. Kon meteen terecht voor een echo. Mijn schoonmoeder was mee. Zij moest huilen bij het
    zien van de baby, ik kon alleen maar lachen van blijdschap. Alles was goed!!! De baby spartelde, konden 2 armpjes en beentjes zien en het hartje horen!! Wel heeeeeeeeeeel erg jammer dat m'n vriend niet tijdig erbij kon zijn. Toen hij thuis aankwam kon hij alleen maar huilen.. (k heb hem nog nooit zien huilen!). Hij was zo bang geweest in de auto onderweg naar huis. En natuurlijk teleurgesteld dat hij niet bij de 1e echo kon zijn. Heel gekke ervaring... wat een dag!!!

Woensdag mogen we weer omdat vriendlief dan wel bij de echo kan zijn, zoals gepland. Ik was gisteren precies 11 weken volgens de echo. Het kindje was 4,2 centimeter. Ik ben zo opgelucht!!!

Vandaag blijf ik thuis, want heb overal spierpijn, hoofdpijn en ben misselijk. Dat was ik al een week niet meer, maar door spanning, amper slapen en de klap is dat nu terug.. maar dat overleef ik wel. Ben allang blij dat alles goed is!!

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

Jul 30, 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    WOW wat een verhaal zeg!! Dat is schrikken! Ik denk idd dat ik ook zou roepen dat ik zwanger was in jou situatie. Fijn dat je gelijk echo kon maken zeg en wat heerlijk dat je al heeel snel weer mag samen met je vriendlief. Geniet daarvan!!!
    (en succes met je spierpijn :S)

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje meid dat is zeker schrikken. Maar wel heel erg fijn dat de kleine het goed doet en dat je meteen een echo kon krijgen. Pfff dat zijn echt enge dingen. Heeft die vrouw nog wel iets gezegd?

Doe lekker rustig aan en rust goed uit. Hopelijk ben je ondertussen wel een beetje van de schrik bekomen!

Liefs,
    DD

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Pfff onwijs schrikken :( gelukkig is het allemaal supergoed afgelopen :)

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dat is idd schrikken zeg!! Jammer dat je vriend er niet bij heeft kunnen zijn, maar gelukkig was alles goed met de beeb. Leuk, om te zien, he?! :)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje dat is schrikken!!!
    Gelukkig dat alles goed is met je kindje!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat zul jij geschrokken zijn :$
    Fijn dat alles goed is met de kleine en dat jij er relatief goed vanaf gekomen bent!

8. little hoop

little hoop Actief lid

Mar 5, 2009
    187
    0
    0
    Goh meid..wat is dat schrikken zeg :(
    Gelukkig gaat alles goed met jullie :D

9. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ik zou gillen joh.... Dat is een van mijn angsten als ik aangereden word terwijl ik zwanger ben...
    Ik denk dat ik die vrouw of man helemaal zou uitschelden...
    Bah....

ik schreeuw al: HALLO KIJK UIT MET MN BUIK IK BEN ZWANGER, als ik in de lift stap op school en al die studenten ook de lift in komen en het dan propvol is en ook nog eens gaan duwen zodat er nog een paar in kunnen... grrrrrrrrr zo irritant.

10. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Zoo he wat een dag!! Zit hier gewoon te janken toen ik las dat je je babytje zag spartelen en dat alles goed was lol haha hormonen he :p
    Maar gelukkig is het goed afgelopen!!!
    Veel plezier vandaag met de echo!

Share This Page