Hallo mensen, Wij willen graag voor Alyna's 1e verjaardag een fotoboekje van haar eerste jaar maken, als cadeautje voor de peettante's. Zouden jullie dit bij Hema of Kruidvat laten doen? Welke software is makkelijker te gebruiken? Of is bij één van de 2 de kwaliteit misschien beter? Alvast bedankt!
Wij zelf hebben tot nu alles via het kruidvat gedaan. Gaat super goed. Maar ik hoorde van een vriendin dat het via www.blurb.com ook super goed te doen is en veel goedkoper. Dat ga ik de volgende keer proberen.
Ik doe altijd alles bij pixum.nl. Supersnelle service, goeie kwaliteit en de software is ook makkelijk.
mijn ouders doen het altijd bij de hema. Ze hadden het een keertje bij kruitvat gedaan en vonden de kwaliteit daarvan duidelijk minder in vergelijking met de hema.
ik heb voor tim zijn 1e verjaardag bij de kruidvat een boek gemaakt ! super snel makkelijk om te doen en was in de aanbieding ! nu is er ook een geloof ik ! hij is nog mooier dan ik had verwacht .............. vindt het een super kado !
ik ben nu het programma aan het downloaden... idd goedkoop en de verzendkosten zeker ook.. dank je wel voor de tip
ik vond de kruidvat enorm tegenvallen, de kleuren waren niet mooi en 'echt' en vond de prijs ook behoorlijk pittig. Software is wel makkelijk