Even showen

Discussie in 'Prematuur' gestart door spotlight, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ jipper: ga maar niet af op het CB, eerder je kinderarts!
    Wij lopen ook bij een KA van een niet academisch ziekenhuis, maar Thomas heeft daar wel 4 weken gelegen (en maar 2 dagen op de NICU in het academisch ziekenhuis waar hij geboren is). Wij hebben het eerste half jaar geloof ik (of iets korter, weet niet meer zeker) speciale prematuren voeding van de VU gekregen, omdat we meededen aan wetenscahppelijk onderzoek. Het heet Nenatal start en nenatal 1, misschien heb je daar wat aan. Verder gaan wij altijd ergens tussen de kalenderleeftijd en gecorrigeerde leeftijd in zitten met overgaan op andere voeding. Kijk vooral naar je kindjes hoe ze op dingen reageren en of ze al aan bepaalde dingen toe zijn of just niet.
    Als je twijfels hebt over je KA, bel dan het ziekenhuis waar ze gelegen hebben om advies. En maak je twijfels over zijn advies kenbaar aan hem; bespreek het.

Het punt is, niemand weet het echt, iedereen heeft wel een mening... Mijne: als ze ijzer tekort hebben, zou ik de voeding nemenmet de meeste ijzer. Bij die Nenatal ging het juist om de extra eiwitten die er inzitten geloof ik. Waarom adviseert het CB hypoallergeen eigenlijk? Doen ze het daar nu goed op?

Zorg dat je een goede kinderarts hebt die je blind vertrouwt en: ga vooral af op je eigen instinct. Een jaar geleden had ik dit nooit gezegd, maar het werkt echt dat moederinstinct!

Succes en heb vertrouwen in jezelf!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik zou zeker wachten met nutrilon 2 als ze 6 mnd ongecorrigeerd zijn. ook wij gingen met de voedingen altijd een beetje tussenin zitten

Deel Deze Pagina