vanavond 20 weken echo en naar gevoel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door shiirley, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hey dames vanavond om 6 uur hebben we de 20 weken echo iets waar ik in de vorige zwangerschappen altijd met gezonde spanning naar uit keek. maar nu heb ik er zo een naar gevoel bij:( ik kan niet uit leggen waarom ik heb 3 gezonde kinderen gekregen en geen nare dingen mee gemaakt maar toch heb ik deze keer sterk het gevoel dat er wat mis is :( ik hoop dat het snel 6 uur is en alles er goed uit ziet ! zijn er meer dames die dit hebben gehad en klopte jullie gevoel :(

liefs.

2. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Och meis...ik denk dat het meer is dat je ongerust bent omdat je al drie mooie gezonde kinderen hebt en er steeds meer bewust van wordt dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is dat alles goed is. Ik had bij de eerste totaal geen zorgen, bij de tweede ging ik ook rustig naar de combinatietest, maar toen kwam er een wat hoger risico uit dan ik had verwacht, daarna had ik toch bij elke controle wat meer zorgen. Nu ben ik zwanger van de derde en was ontzettend zenuwachtig voor de combinatietest, bleek nergens voor nodig te zijn maar toch..Helemaal omdat vrienden van ons een meisje hebben moeten laten gaan ivm met trisomie 18...Ik hoop dat alles goed is met je kleine en dat je lekker kan genieten van de echo!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb een slecht gevoel gehad bij een zwangerschap die een missed abortion werd. Maar dat zegt natuurlijk niets. Het kan dat je het voelt, maar misschien maak je je gewoon zorgen. Ik zou het wel aan geven, soms gaan er wat snel doorheen en dan hebben zij misschien wel alles gezien, maar is dat voor jou niet duidelijk. Misschien kunnen ze alles extra goed uitleggen.

Laat je nog wat horen?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hopelijk heb je een goede echo gehad.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb ook bijna de 20 weken echo en ben er heel erg nerveus voor.
    Bij mijn 1e zwangerschap was ik helemaal niet zenuwachtig ofzo.
    Ik denk dat het er door kan komen dat je al gezonde kids hebt en je je afvraagt of een volgende ook weer gezond kan zijn.
    Ik ben benieuwd hoe jouw 20 weken echo is gegaan? was alles goed?

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hoop dat je een goeie echo hebt gehad!!

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Zo een slecht gevoel is meer spanning.. Probeer positief te denken en dan krijg je er wel meer vertrouwen in :) lekker genieten van een mooie echo vanavond stel je daarop in :)

8. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    en?

9. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hoop dat de 20 weken echo goed was!

10. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hoi dames bedankt voor jullie lieve reactie,s en sorry voor de late reactie maar ben maar afleiding gaan zoeken gister de tijd ging zo langzaam ! ze vroeg hoe ik me voelden en heb haar meteen mijn zorgen vertelt. ze was echt heel erg lief en heeft alles extra goed na gekeken en uit gelegd :) alles zag er gelukkig goed uit geen afwijkingen gevonden ! wel was het hoofdje iets wat kleiner maar wel binnen de richtlijnen en dus niet zorgelijk genoeg voor veder onderzoek. het is een opluchting dat er geen grote afwijkingen gevonden zijn maar toch blijft het kleine hoofdje wel in mijn gedachten het hoofdje liep op 19 weken en 2 dagen dus het verschil is niet extreem.

liefs

11. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Het zal wel meevallen! Mijn dame had extreem lange benen, het gaat om zulke kleine verschillend.. Fijn dat je goed nieuws hebt gehad :)

12. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Fijn! Nu niet meer kan zitten te piekeren over het hoofdje hoor! Als het toch binnen de richtlijnen zit is het toch goed?! Leg het naast je neer en probeer gewoon te genieten

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heel fijn meid!
    Dat hoofdje kan zo bij de volgende echo weer helemaal bij getrokken zijn. En ze zit binnen de lijnen.
    Zou me daar geen zorgen over maken :)

14. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dank je wel allemaal dames voor de lieve reactie,s:) heb het toch nog even op gezocht en lees op internet dat er pas zorgen zijn bij een verschil van 2 weken dus het zit met maar 2 dagen verschil vast goed :D nu lekker genieten !

liefs

Deel Deze Pagina