hallo dames, Ik heb vorige week vrijdag mijn eerste echo gehad. Er werd toen gezegd dat ik 8 weken en 3 dagen zou zijn! Nu ben ik vandaag weer voor controle geweest en ben ik, aldus de gynaecoloog 9 weken en 4 dagen . Er zit dus 2 dagen "vertraging" in. Het hartje klopt wel mooi maar toch maak ik me iet wat zorgen... Heeft iemand hier ook ervaring mee of maak ik me echt druk om niets?
Op deze termijn is het milimeter werk en heel normaal dat er verschil in zit. Zeker als de echo's door verschillende personen en of verschillende apparatuur is gemaakt. Geen zorgen maken dus 😊
Hoi hoi nu is t inderdaad millimeter werk. Ik ben zwanger geraakt door iui dus we weten wanneer de eisprong plaats heeft gevonden maar de echo gaf toen met meten iets anders aan wat never nooit kan. maak je geen zorgen!
Daarom maken ze pas vanaf 10/11 weken pas een termijnecho. Kunnen ze wat beter meten. Hierdoor ben ik ook 5 dagen naar voren gezet uiteindelijk.
In het begin werd ik ook 2 x een aantal dagen teruggezet, dat is daarna weer recht getrokken . Het is gewoon lastig te meten in het begin.