Ovulatie test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Melllaaannnie, Jul 16, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melllaaannnie

Jul 15, 2019
    12
    1
    3
    Female
    Verpleegkundige
    7844
    Hallo,

Ik ben nieuw hier. We zijn bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden. Begin dit jaar kreeg ik te horen dat ik pcos heb. Direct begonnen met clomid en nu in ronde 7. Deze maand ovulatie testen van sensitest gebruikt. Maar wordt niet veel wijzer of mijn eisprong nu geweest is. Ik heb een cyclus van 30 dagen en zit nu op dag 17. Misschien willen jullie meekijken☺

Attached Files:

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Is die van de 14e niet positief? Hoe was hij binnen de afleestijd?

3. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Hier zit nog geen positieve bij helaas!

4. Melllaaannnie

Jul 15, 2019
    12
    1
    3
    Female
    Verpleegkundige
    7844
    Binnen de afleestijd was hij ook zo donker.

5. Melllaaannnie

Jul 15, 2019
    12
    1
    3
    Female
    Verpleegkundige
    7844
    Oké, dankjewel. Ik heb wel vruchtbaar slijm gehad maar dat zegt dan niks?

6. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,270
    5,870
    113
    Female
    Ik zie ook nog geen positieve test helaas. Vruchtbaar slijm zegt niks. Deze kan al een aantal dagen voor, maar ook een aantal dagen na de eisprong aanwezig zijn. Ik heb 2 maanden geleden zelfs vruchtbaar slijm gehad, maar geen eisprong (dit was te zien d.m.w. temperaturen). De LH testen van Sensitest welke je grbtuikt gebruikte ik eerst ook,maar deze blijven vrij licht. Ik gebruik nu de Sensitest ovulatietest dipstick sensitive (gevoeliger) en deze geven een betere en duidelijkere streep dan de normale.

7. Melllaaannnie

Jul 15, 2019
    12
    1
    3
    Female
    Verpleegkundige
    7844
    Oké dankjewel. Dit was de laatste maand dat ik clomid mocht gebruiken en dan moet ik gaan spuiten... Het voelt een beetje als een laatste kans ofzo...

8. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,270
    5,870
    113
    Female
    Wij zitten in een ICSI traject maar de maanden dat we geen punctie hebben of terugplaatsing proberen we toch via de natuurlijke weg middels ovulatietesten en temperaturen. Je weet maar nooit

Share This Page