Dames, Sorry ik ben zooooo onzeker en miss zelfs wat paranoia maar ik wil toch jullie mening vragen .. Heb in de afgelopen 3,5 jaar 3x gehad dat het raak was maar 3x mis gegaan.. Echter waren de streepjes toen veel lichter dan nu maar toch.. Vandaag 10 dagen na terugplaatsing van een blasto cryo van 5 dagen en ik had gehoopt dat de test nu op 15dpo, ten opzichten van eergisteren zou knallen... Maar de test is naar mijn idee even donker en niks opgelopen.. Wat is jullie mening hier over? Brrrr ik ben ZO bang dat het weer mis gaat.. Waren we maar weeeeeeeken verder
Ik zie wel een oploop, de lijn van vandaag is voller roze zeg maar. Mijn test op 15dpo was ook allesbehalve een knaller maar zie banner. Ik duim hard mee! Kan je misschien 2 bloednames laten doen met enkele dagen ertussen? Dat geeft een beter beeld dan urinetesten.
Dankje voor je antwoord.. Ik ben zonet even naar de action gesjeest en daar ff wat testen gehaald, gelijk maar 1 gedaan en ik denk dat ik concluderen moet dat de kruidvat testjes en ik niet echt vriendjes zijn?? Want zie deze van de action .. Ik doe morgen gewoon weer een kv test, hoop toch dat ook die op gaat lopen.. Maar ik vind het wel raar hoor!!! Ochtendurine met de kv test is vaag en nu 1 met action test lijkt mij toch meer een knallertje . Had jij toen op 15 dpo ook getest met de kruidvat testjes? En die waren net zo als die van mij?? Nouja voor nu ben ik even gerust gesteld door de action ik heb trouwens ook helemaaaaal geen last van mn borsten ofzo.. Alleen super moe vanaf de terugplaatsing al, verder geen klachten.. Wat kan je jezelf toch gek maken he brrrr
Daar zou ik me geen zorgen over maken. Ziet er prachtig uit! Kwaaltjes zeggen ook echt helemaal niks. Ik heb in zowel deze als mijn vorige zwangerschap echt nog nooit last van mijn borsten gehad bijvoorbeeld
Nee inderdaad deze ziet er super goed uit! Alleen ik vind het zo raar dat de kruidvattest, die door iedereen als gevoeligste duidelijkste test word gezien, bij mij veel minder goed aanslaat dan de action test.. Krijg zo gewoon een hekel aan die testen terwijl iedereen er vol lof over is haha
Die testen van de kruidvat zijn niet meer wat het geweest is, niet iedereen is er nog enthousiast over! Maar toch zie ik oploop in je kruidvat testen en die van de action is echt prachtig! Hopelijk is het een mooie plakker! Kwaaltjes zeggen niks, deze zwangerschap heel andere/minder klachten dan mijn vorige zwangerschappen. Had ik ook nooit verwacht, maar dat kan echt
De kruidvat testen zijn vooral in het begin als je erg vroeg bent gevoeliger en beter in oploop. De action testen blijven vaak lang licht en knallen dan in 1 keer.
Ik MOEST vanavond gewoon nog weer even een kv testje doen (wat erg).. Volgensmij had hij even 12 extra uurtjes nodig want hij is al een stuk donkerder middelste dus van vanmorgen en onderste van net! wat word ik een onzekere troela van zwanger zijn, ik ga nu echt proberen het wat los te laten ziet er goed uit toch??
Prachtige testen! Ik ben zelf altijd een ‘avondtester’ geweest. Mijn testen met ochtendurine waren beduidend lichter dan met avondurine. Misschien is dat bij jou ook zo? Hopelijk krijg je er vertrouwen in met deze mooie testen! Gefeliciteerd
Ziet er goed uit hoor! En je bent niet de enige die geen fan is van de kruidvat testen Ik vind predictor de beste als je duidelijkheid wilt of vroeg wil testen. Gefeliciteerd!!