even slikken en weer doorgaan.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by ann82, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ann82

ann82 Actief lid

May 6, 2009
    392
    0
    0
    vallen en gewoon weer opstaan.
    Ik kan me even niet voorstellen dat het ooit gaat lukken.
    Voel deze ronde voor het eerst een soort jaloezie naar vrouwen toe die (snel) zwanger zijn :(. Maar vooral ook bewondering voor vrouwen die al veel langer bezig zijn voor een kindje. Daar heb je echt kracht voor nodig.
    Op naar ronde 11.....

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Meid, het is inderdaad iedere maand weer vallen, opstaan en doorgaan, hoe moeilijk dat ook is. Je kunt veel dingen in het leven sturen maar zwanger worden kun je jammer genoeg niet afdwingen.
    Ik weet nog dat ik 1 jaar bezig was, toen had ik echt het gevoel van 'in 2009 gaat het vast lukken', maar helaas staan wij nu na bijna 2 jaar nog steeds met lege handen. Je maakt vele diepe dalen mee als het zo lang moet duren, maar we moeten de hoop niet opgeven...nu wordt 2010 HET jaar;)

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,254
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Die ongeduldige gevoelens nemen toe en weer af. (Tenminste, zo is het voor mij.) Het is inderdaad rot om elka maand weer teleurgesteld te worden. Helaas kunnen we er niks aan veranderen. Succes!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat vervelend dat jullie al zo'n tijd bezig zijn en nog met lege handen staan. Ik kan me heel goed voorstellen dat er een soort van jaloezie onstaat naar mensen die heel snel zwanger raken of gewoon ongewenst zwanger raken!

Ik wens je heel veel succes en hoop dat 2010 jullie jaar word!

5. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik begrijp je ook helemaal...wij zijn ook al een poosje bezig en paar weken geleden hoorde ik dat een vriendin van mij zwanger was en het was eigenlijk niet gepland en dan ben ik wel blij voor haar maar ook weer niet en dan baal ik van mezelf dat ik zo denk...maar we houden de moed erin we blijven ons best doen ;)

6. ann82

ann82 Actief lid

May 6, 2009
    392
    0
    0
    tuurlijk houden we moed! Even balen en dan gaan we er weer voor!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jouw gevoel is zeer herkenbaar want wij zijn deze maand ook een jaar bezig en nog zonder resultaat. Dat is erg frustrerend soms. En dan hoor je weer dat iemand zwanger is geworden en denk je: en waarom ik niet?

Laten we hopen dat voor een ieder van ons 2010 het jaar word!

Share This Page